۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

20نماینده به مجلس افزوده می‌شود

وزیر کشور گفت: با لایحه‌ای که وزارت کشور به دولت تقدیم می‌کند و پس از تصویب به مجلس خواهد رفت، تعداد نمایندگان مجلس 310 نفر می‌شود.

به گزارش ایرنا مصطفی محمدنجار به مطالعات گسترده معاونت سیاسی وزارت کشور در حوزه تقسیمات کشوری اشاره کرد و افزود: این لایحه با توجه به ویژگی‌های انسانی، جغرافیایی و سیاسی و بر مبنای عدالت و پیشنهاد استانداری ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وزیر کشور گفت: با لایحه ای که وزارت کشور به دولت تقدیم می کند و پس از تصویب به مجلس خواهد رفت، 20 نماینده به سقف نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه می شود و تعداد نمایندگان به 310 نفر خواهد رسید.

محمدنجار در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت افزود: در حال حاضر 290 نماینده مجلس داریم که براساس اصل 64 قانون اساسی از سال 68 هر 10 سال یکبار 20 نماینده اضافه می شود.

وزیر کشور اضافه کرد: ‌این موضوع در مطالبات مردم و پیگیری حقوق آنان نقش مهمی دارد.

وی درباره زمان ارائه این لایحه به دولت گفت:‌ کار مطالعاتی این لایحه آغاز شده است و پس از نهایی شدن و تکمیل مطالعات به دولت ارائه می شود.

محمدنجار گفت:‌ فکر می کنم تا پایان امسال این لایحه به دولت ارائه شود.


20نماینده به مجلس افزوده می‌شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter