۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

خیال خام علی خامنه ای از راهیپمائی 22 بهمن – میاییم و آنقدر در خیابانها میمانیم تا سرنگونت کنیم وقیح! - جمعیت جوانان سبز ایران

شنیده شده که خامنه ای گفته حتی اگر در روز 22بهمن با وجود تمام تدابیر امنیتی در تهران یک میلیون نفر هم تظاهرات کنند – که امری غیر ممکن است- اهمیتی ندارد و ایشان یک قدم هم عقب نخواهند نشست! و اینگونه امور تاثیری درادامه حمایت ایشان از انتخابات 22 خرداد و دولت احمدی نژاد ندارد و نظام و دولت با قدرت به حرکت خود ادامه خواهد داد. ضمن اینکه نظر ایشان این است که در شرایط فعلی، حتی اگر به جنبش سبز مجوز تظاهرات هم بدهند فقط در تهران و شیراز و اصفهان شلوغ خواهد شد و در تهران هم اگر مجوز داده شود در خوش بینانه ترین حالت حداکثریک میلیون و نیم به خیابان خواهند آمد و البته تا چند ماه دیگر این مقدار بسیار کمتر هم خواهد شد! و از نظر ایشان وجود این مقدار معترض خاموش و پنهان که عمدتا مربوط به نقاط متوسط به بالای شهر تهران هستند طبیعی است و تا کار به اعتصاب کشیده نشود خطری برای ادامه کار نظام و دولت احمدی نژاد ندارد. هرچند بنای نظام بر این است که اجازه حضور گسترده و جدی به معترضان داده نشود و چنین جمعیتی برای تظاهرات در سطح خیابانها خصوصا به صورت یکجا و مجتمع ظهور و بروز پیدا نکند.
پی نوشت : مردم ایران بخصوص نسل جوانی که بیش از نیمی از جمعیت ایران را تشکیل میدهند روز 22 بهمن در سراسر ایران بخصوص تهران بزرگ به خیابانها میآیند و آنقدر در خیابانها میمانند و مبارزه میکنند تا بساط جور وستم را برچینند و ایران و زندانیانش را برای همیشه از شر این رژیم منحوس و شیطانی راحت کنند و درین راه از جان خود نیز دریغ نخواهد کرد.

Posted via email from وبلاگ سهراب ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter