۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

22بهمن تکلیفتان را روشن خواهیم کرد

خودگویی وخود خندی عجب مرد هنر مندی(محاکمه در رو به فردا)//22بهمن تکلیفتان را روشن خواهیم کرد

By iliya111111

صداو سیمای میلی یک طرف،مجری برنامه از دجال نیوز یک طرف،نماینده های طرفدار احمدی نژاد هم همون طرف.حسینیان قاتل هر حرف بی اساسی که دلش خواست در سیمای عزت چخان زد.اون بروجردی هم که اگه انسان بود حقایق زندانیان اوین رو با برعکس نشان دادن تغییر نمیداد.خلاصه اینکه این جمع ابله خودشون دروغها رو سرهم میکنند ،خودشون برای حرف هم کف وسوت میزنن ودر آخر برای اجرای برنامه ای جالب! به یکدیگر تبریک میگویند.غافل از اینکه تا 21 روز دیگه بنیان حکومت یزید به لرزه در خواهد آمدو دیگه زمانی برای اینجور نون قرض دادن برای این آقایان نخواهد ماند.22 بهمن تکلیف خیلی ها روشن خواهد شد.



خودگویی وخود خندی عجب مرد هنر مندی(محاکمه در رو به فردا)//22بهمن تکلیفتان را روشن خواهیم کرد � هزاردستان

۲ نظر:

  1. باورم نمیشه سایت شما فیلتر نشده،نکنه شماخودتون طرفدار دولت هستین ودارین باز گول میزنین؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز،
    فردا درست یک ماه از آغاز به کار این وبلاگ خواهد گذشت. دیر یا زود فیلتر کنندگان جمهوری اسلامی به سراغ این وبلاگ هم خواهند آمد.
    اما، با رویش سبز جوانه چه می کنند؟
    بهر حال خدا بزرگه، تا فیلتر نشده، هر ذره که بر آگاهی هموطنانم با ارائه خبر های گوناگون و از منابع گوناگون در رابطه با جنبش سبز، بیفزایم خدمتی ست کوچک به شما، که تحت فیلترینگ ج.ا.، دسترسی آزاد به اطلاعات را ندارید و افتخاریست بزرگ برای من در جهت آگاه سازی هموطنانم. و البته تصمیم و نتیجه گیری در رابطه با خبر ها با شماست، که خبر ها را از دو منبع داخل و خارج مطالعه و مقایسه می کنید. این حق را سهراب برای شما محفوظ می دارد.

    شما هم بهتر است از طریق ایمیل مشترک شوید، تا در صورت فیلتر شدن از آدرس جدید وبلاگ آگاه شوید.
    با آرزوی سلامتی و سربلندی برای ایرانیان عزیز،
    سهراب

    پاسخحذف

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter