۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

جنبش راه سبز - صفایی فراهانی پس از 7 ماه حبس برای 5 روز به مرخصی آمد

شبکه جنبش راه سبز (جرس): عصرامروز صفایی فراهانی برای یك مرخصی 5 روزه آزادشد.

وكیل صفایی‌فراهانی از تودیع وثیقه 7 میلیارد ریالی موكلش و آزادی وی در امروز خبر داده بود.

گفتنی است جلسه رسیدگی به اتهامات صفایی‌فراهانی عضو ارشد جبهه مشاركت و رئیس اسبق فدارسیون فوتبال 21 آذر در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار و بعد از تفهیم اتهاماتی چون اقدام علیه امنیت ملی، توهین به مسوولان نظام و فعالیت تبلیغی علیه نظام و اخذ آخرین دفاع، در تاریخ 26 دی‌ماه از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب صفایی‌فراهانی به 6 سال حبس تعزیری محكوم شد.

درخواست صفایی فراهانی پس از آزادی

مهندس محسن صفایی فراهانی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی افرادی که پس از آزادی موقت به دیدار ایشان رفته اند، از رسانه های گروهی درخواست کرد اظهارنظرهای غیرمستقیم در مورد ایشان را منتشر نسازند.

به گزارش کلمه مهندس محسن صفایی فراهانی با ابراز تشکر و سپاس فراوان از تمامی رسانه های گروهی که طی مدت هفت ماه گذشته اخباری در مورد وضعیت ایشان را منتشرساخته اند، درخواست کرده است طی روزهای آینده برای انتشار دیدگاهها و اظهار نظرها تنها به گفته های مستفیم شخص ایشان رجوع شود. صفایی فراهانی اعلام کرده است به صورت شخصی پاسخگو خواهند بود .

صفایی فراهانی از تمامی رسانه های کشور که در فضای کنونی به فعالیت های خود برای انعکاس اخبار شفاف ادامه می دهند تقدیر و تشکر کرده است.



جنبش راه سبز - صفایی فراهانی پس از 7 ماه حبس برای 5 روز به مرخصی آمد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter