۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

ترفند صدا و سيما:تحريف سخنان دكتر اطاعت در آنونس برنامه رو به فردا

امشب يك آنونس از برنامه رو به فردا از شبكه سوم پخش شد كه نكته اول اين بود كه پخش اين برنامه از 3 بار در هفته به يك بار در هفته تقليل پيدا كرده. اما نكته مهمتر اين بود كه در قسمتهايي از اين آنونس بخشهاي كوچكي از سخنان دكتر اطاعت در مناظره پخش شد كه كاملا با اصل سخنان دكتر اطاعت در تضاد بود. مثلا يك قسمت اين بود كه دكتر اطاعت در يك بخش گفتند كه "من مصاحبه كردم كه در انتخابات تقلب نشده" با اين كه در واقع دكتر اطاعت اين صحبت را در مورد انتخابات دوم شوراهاي شهر و روستا در زمان آقاي خاتمي انجام داده بود و صدا و سيما با اين كار قصد فريب افرادي را داشت كه اين مناظره را نديده بودند. قسمت ديگري كه پخش شد اين بود كه دكتر اطاعت گفتند " بنده با خشونت مخالف هستم" كه صدا و سيما طوري القا ميكرد كه دكتر اطاعت با اين سخن پذيرفته كه جنبش سبز در راهپيمايي ها دست به خشونت زده است.

در كل به نظر من براي آگاه كردن افرادي كه اين مناظره را نديده اند بايد اين مناظره را به صورت سي دي به طور وسيع پخش كنيم تا اين ترفند كثيف صدا و سيما نيز با شكست مواجه شود.

منبع :سایت ایرانیان انگلستان



ترفند صدا و سيما:تحريف سخنان دكتر اطاعت در آنونس برنامه رو به فردا � فیس بال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter