۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

مناظره هایی برای دلخوشی مجری | دوران سبز

حدودا ۱۰ – ۱۲ روز پیش بود که پیامکی از یکی از دوستان برایم آمد که مطهری در مناظره ای ترکانده , ما هم چه می دانستیم که چه برنامه ای است زیرا آنروزها آنقدر فارسی وان نگاه کرده بودیم که دیگر صدا و سیمای میلی برایمان جذاب نبود .

پیگیر قضیه شدیم , بالاترین را دیدیم , دیدیم همه دارند در مورد مناظره صحبت می کنند . ما باز هم پیگیر شدیم که چه برنامه ای است , خلاصه برنامه را پیدا کردیم و اولین نکته ی جالبی که در برنامه به چشمم خورد مجری برنامه بود , وحید یامین پور . کسی که سیمایی دوست داشتنی دارد اما فکرش زیاد با ما نمی خواند .

خلاصه نگاه کردیم کواکبیان آمد بعدش دیدیم این بیچاره از هر دری ۱۰ تا فحش و ناسزا می خورد . انصافا کواکبیان جلوی حسین شریعتمداری به اندازه ی وسعش حرف زد اما انگار ما هم همه چیز را یک شبه می خواهیم .

روز بعدش دیدم سایت ارزشی رجا نیوز نوشته مناظره ی امشب در برنامه ی رو به فردا جواد اطاعت از اعتماد ملی , همین که اسم جواد اطاعت را دیدم کفم برید البته رجانیوز باز گاف زد زیرا جواد اطاعت ۶ ماه است که با بنیاد باران همکاری می کند و در ادامه هم نوشت که با علیرضا زاکانی به مناظره می پردازد .

آنشب شب خوبی بود انگار درد های چندساله ما اصلاح طلبان بیرون ریخت انگار هر چقدر حرف می زدیم وقت کم می آوردیم مجبور بودیم تند تند حرف بزنیم تا تمام ظلم هایی را که در حقمان شده است را بازگو کنیم .

جواد اطاعت حرف های قشنگ و بجایی زد که برای یک دانه از آنها هم علیرضا زاکانی جوابی نداشت , از صحبت های جواد اطاعت از اقتصاد تا مجلس پر افتخار ششم و سرکوب گسترده ی معترضان .

ما داشتیم دیگر باورمان می شد که صدا و سیمای میلی دارد به سمت میلی بدون ” ی ” پیش می رود اما انگار آقایان فکر دیگری روی این مناظره ها باز می کردند , آقایان فکر نمی کردند دکتر اطاعت بخواهد اینچنین به حاکمان بتازد و من حاضرم با هر کس اعم از جنبش سبز یا جنبش غیر سبز و اینها شرط ببندم که ضرغامی پس از مناظره ی جواد اطاعت با علیرضا زاکانی ۱۵ عدد قرص خواب آور خورده تا توانسته خوابش ببرد البته بعد از مناظره ما هم داشتیم خیال پردازی می کردیم که اگر سید مصطفی تاج زاده با حسین شریعتمداری مناظره می کرد حسین شریعتمداری در آخر برنامه به چه نوع سکته ای دار فانی را وداع می گفت ( در مصادیق جرم , توهین به مدیر مسوول کیهان جرم محسوب نمی شود )

حدود یک هفته پیش بود که باز سایت عرزشی رجا نوشت که مهمانان رو به فردا محسن رضایی و ولایتی هستند ولی همین امروز (۸۸/۱۱/۱) فهمیدیم که تکذیب شده است یعنی رجا خبر خودش را تکذیب کرد که زیاد هم جای تعجب نداشت .

توی ماشین بودیم زنگ زدند گفتند که ” دعوا ” است ما هم زنگ زدیم خانه به مادرمان گقتیم “دعوا شده دعوا شده بزن شبکه ی ۳ ” او هم زد و ما گفتیم مناظره کننده ها چه کسانی هستند و از قضا که مادر ما خوب نمی شناخت گفت انصاریان , ما هم گفتیم انصاریان نداریم و حتما مجید انصاری است .

به خانه رسیدیم دیدیم بله روح الله حسینیان و بروجردی به مناظره که البته بیشتر به لاس سیاسی شبیه است می پردازند . ما هم یک ۱۰ دقیقه نگاه کردیم و چقدر هم خندیدیم که چقدر ۳ نفری دارند کیف می کنند روح الله حسینیان می گوید بروجردی تایید می کند یامین پور هم از حرف های آن دوتای دیگر حال می کند , انگار این مناظره را گذاشته اند تا دل وحید یامین پور خوش باشد که بله به طرقی هم می شود مردم را خر فرض کرد .



مناظره هایی برای دلخوشی مجری | دوران سبز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter