۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

عزم ما جزم شده است، دیر رسیدید

مستقیم به شما می نویسم، احمدی نژاد و خامنه ای، شرمنده ام که دیگر از
واژه آقا قبل اسم شما ها استفاده نمی کنم چون لایقش نیستید. گوش کنید،
یکبار و برای همیشه به شما بگویم که دیگر دیر رسیدید، خط قرمزی را که می
توانستید برای خود حفظ کنید تا شاید مورد لطف این مردم قرار بگیرید رد
کردید، شرمنده ام که بگویم دیر شده است، خون برادر و خواهرم را چنان
ناجوانمردانه ریخته اید که حتی طرفداران شما هم در شوک این وحشی گریند.
صدای سکوت طرفدارانتان شما را دارد کر می کند، مطمئنم که می شنوید ولی
عشق خیالات واهی و نقشه هایی که برای این مملکت و مردم کشیده اید چشمتان
را کور کرده است. زهی خیال باطل آقای عزیز. کتاب تاریخ دبیرستان را
خوانده ای؟ شنیده ای که چطور ایران مورد تاخت و تاز اقوام مختلف قرار
گرفته است؟ ما هم شنیده ایم ولی آیا تا به حال شنیده اید هیچکدامشان در
این سرزمین پایدار مانده باشند و مردم آنها را قبول کرده باشند؟ آنها در
تمدن این مردم ذوب شدند، اعراب به ایران آمدند و اسلام را آوردند، به هوش
مردم بنگرید، دینشان را قبول کردند ولی خودشان را نه، اسلام را گرفتند
ولی عرب نشدند، چرا درس نگرفتید، چرا نمی فهمید که دارید در باتلاق مردم
شتابان دست و پا می زنید؟ یعنی نمی دانید هرچه بیشتر تقلا کنید زودتر غرق
می شوید؟ سخن اینجا تمام می کنم همانطور که حجتم را تمام کردم. در آخر
عکسهایی را با هم می بینیم که اراده مرا چنان قوی کرده اند که دیگر حتی
دست خودم نیست این ایستادگی و موجی شده است که مرا می برد. تصاویر را هر
روز می بینم، اشکهایم را پاک می کنم و برای وطنم ادامه می دهم. این را
بدانید که مثل من و امثال من آنقدر زیادند که عمر بی مصرفتان حتی قد به
شمارشمان را هم نمی دهد، چون ما بیشماریم آقای منتصب

Posted via email from وبلاگ سهراب ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter