۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

اختصاصی جرس/ مناظره به روایت هادی حیدری


شبکه جنبش راه سبز(جرس): حضور معترضین به نتایج اعلام شده انتخابات در مناظره های تلویزیونی و بیان حقایق هفت ماه گذشته برای افکار عمومی، همواره یکی از مطالبات اصلی این جریان بود؛ امری که به نظر می رسید با برنامه مناظره" رو به فردا" آغاز شده است.


واکاوی اظهارات مجری
این مناظره ها گرچه در ابتدا جنبه مناظره نداشت، اما با شکسته شدن رخوت این برنامه طی دو هفته اخیر، بسیاری امیدوار شدند تا بتوانند صدای میلیونها هوادار جنبش سبز را از صدا وسیما نیز بشنوند. برنامه روز پنج شنبه که در غیاب مخالفین و تنها با حضور دو چهره افراطی شاخص حامی دولت برگزار شد،ماهیت سیمای دولتی را یک بار دیگر برهمگان آشکار ساخت .

این در حالیست که به گزارش خبرآنلاین مجری برنامه ضمن تشکر از مردم برای ابراز نظر و پیگیری هایشان نسبت به اقداماتی که یک هفته برای برنامه آن شب انجام داده بودند و بی نتیجه مانده بود ابراز گلایه کرد و گفت: از اول هفته ترکیب های مختلفی را پیگیری کرده ایم که به هم خورده اند.

وحید یامین پور بدون اینکه درباره این ترکیبها و دلایلی که منجر به نتیجه نرسیدن آنها شد توضیح بدهد از بی تمایلی و شرط گذاشتن چهره های سیاسی برای شرکت در این مناظره تلویزیونی خبر داد.

مجری این برنامه ضمن تایید اینکه گفت و گوی شب جمعه «از جنس دیگری بود» پیش بینی کرد که«برنامه بعدی هم قابل پیش بینی نیست».

وی در این برنامه زنده تلویزیونی با بیان اینکه باز هم از چهره های سیاسی دعوت می کنیم تا دعوت ما را اجابت کنند در اقدامی خاص گفت که اسم تعدادی از چهره های سیاسی را نوشته بودم که «بگم».

یامین پور ابراز امیدواری کرد که «چارچوب منطقی برای گفت و گوهای منطقی فراهم کنیم» تا اینگونه ایرادات این گفت و گو یا مناظره تلویزیونی از زبان مجری آن به صورت غیر مستقیم مطرح شود.



جنبش راه سبز - اختصاصی جرس/ مناظره به روایت هادی حیدری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter