۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

تاکید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر پیگیری وضعیت علیرضا بهشتی


جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر در اعتراض به تداوم بازداشت علیرضا بهشتی، در بهشت زهرا و بر سر مزار شهید آیت الله بهشتی حضور یافتند.این جمع از خانواده‌های شهدای هفتم، ضمن فاتحه‌خوانی و قرائت زیارت عاشورا در بهشت زهرا خواستار آزادی هرچه سریعتر فرزند شهید بهشتی شدند و تاکید کردند تا زمان آزادی وی هر جمعه در مزار شهدای هفتم تیر حاضر می‌شوند.

کلمه: جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر در اعتراض به تداوم بازداشت علیرضا بهشتی، در بهشت زهرا و بر سر مزار شهید آیت الله بهشتی حضور یافتند.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، این جمع از خانواده‌های شهدای هفتم، ضمن فاتحه‌خوانی و قرائت زیارت عاشورا در بهشت زهرا خواستار آزادی هرچه سریعتر فرزند شهید بهشتی شدند و تاکید کردند تا زمان آزادی وی هر جمعه در مزار شهدای هفتم تیر حاضر می‌شوند.

همچنین، خانواده‌های شهدای هفتم تیر ضمن دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نگرانی‌های خود را نسبت به تداوم بازداشت دکتر بهشتی اعلام کردند و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده بر ضرورت پیگیری وضعیت فرزند شهید بهشتی تاکید کرد.

گفتنی است خانواده شهدای هفتم تیر با حضور در منزل دکتر سید علیرضا بهشتی با خانواده وی دیدار و در مورد وضعیت وی و پیگیری‌های انجام شده گفت‌وگو کردند.

خانواده های شهدای هفتم تیر همچنین با صدور بیانیه ای پیش از این اعتراض خود نسبت به تداوم بازداشت فرزند شهید بهشتی را اعلام کردند.




سایت خبری تحلیلی کلمه � Blog Archive � حضور اعتراضی خانواده‌های شهدای هفتم تیر بر سر مزار شهید بهشتی/ تاکید آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر پیگیری وضعیت علیرضا بهشتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter