۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

ناگفته‌های گردهمایی ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد؛دفاع از مشایی،حمله به موسوی

حضار که غالبا از شهرستان های خارج از استان تهران بودند،بعضا با اتوبوس ها و مینی بوس هایی که منقش به پلاک دولتی بود، به محل برگزاری نشست آمده بودند.

کلمه:سایت آینده گزارش داده است :با گذشت ۳ روز از گردهمایی ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد، همچنان حواشی این جلسه که روز جمعه در تالار وزارت کشور برگزار شد، ادامه دارد.

برخلاف ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تصحیح سخنان مشایی توسط احمدی نژاد، وی در سخنرانی خود به حمایت قاطع از مشایی پرداخته و گفته است: “مغرضان و مخالفان احمدی نژاد همواره به دنبال تخطئه دوستان انقلابی و صمیمی احمدی نژاد هستند که نباید فریب آنها را خورد!”

البته این امر مانع از آن نشد که گروهی از فعالان ستادهای احمدی نژاد در پایان سخنرانی وی، شعارهای “مرگ بر مشایی” و “مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن” سر ندهند.

رئیس دولت دهم در بخش دیگری از سخنانش گفت: “فاصله کیفی جهان پر از مهر، با جهان فعلی بسیار زیاد است و آنانی که ماموریت جهانی را زیر سوال می‌برند، در واقع خود را زیر سوال می‌برند.

وی افزود: آئین‌نامه‌ای برای رسیدگی به اموال کسانی که به بیت‌المال دست‌اندازی کرده‌اند، به زودی تصویب خواهد شد تا ریشه آنان بسوزد.

وی با تاکید بر عزل تمام مدیرانی که با مشی دولت مخالفند، گفت:در چهار سال گذشته، در برخورد با مدیران دولتی که مخالف دولت و حرکت انقلاب بوده اند به دلیل برخی ملاحظات رعایت کردم اما اکنون به تمامی وزرا و استانداران دستور داده ام که تمامی مدیران و فرمانداران و بخشداران و دیگر مقاماتیکه زیر پوشش دولت هستند و با این دولت و حرکت مردم مخالف هستند از مسئولیت عزل کنند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که برای تعیین رئیس فرهنگستان هنر در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، برخی خواستار تغییر نگرش نسبت به برکناری رئیس سابق بودند، اما تاکید کردم در هر نهادی که مسئول آن در دولت بوده و از بودجه دولتی استفاده می کند و تیمی را برای مقابله با این نظام تشکیل داده است، باید برکنار شود.

رئیس دولت دهم با تاکید به فعالان ستادش در خصوص یارگیری برای انتخابات آینده گفت: “از هرگونه برخورد شتابزده با مخالفان و معترضان جلوگیری کنید تا از سوء استفاده های آنان جلوگیری شود. و تلاش کنید تا نیروهای دیگری را جذب موسسه امتداد مهر کنید.”

گفتنی است جمعیت برخلاف ادعای برخی خبرگزاری ها که آن را ۸ هزار نفر تخمین زده بودند، حدود ۴ هزار نفر بوده و سالن به صورت عادی پر شده بود و کسی به صورت ایستاده در سالن حضور نداشت.

حضار که غالبا از شهرستان های خارج از استان تهران بودند،بعضا با اتوبوس ها و مینی بوس هایی که منقش به پلاک دولتی بود، به محل برگزاری نشست آمده بودند.

برخی از حضار هم مدعی بودند به دعوت برخی از استانداری ها آنها برای دیدار با احمدی نژاد به تهران آمده اند.

لازم به ذکر است، ستاد احمدی نژاد نیز به موسسه امتداد مهر تغییر نام پیدا کرد تا با عضوگیری های جدید به موسسه ای برای حضور قدرتمند در انتخابات های آتی تبدیل شود.

در این مراسم که بدون دعوت خبرنگاران برگزار شد، اجازه داخل آوردن تلفن همراه و دوربین عکاسی هم داده نمی‌شد.

حتی اگر هزینه این مراسم از جمله ایاب و ذهاب چند هزار نفر از شهرستان ها به تهران، اقامت آنها و ناهار تشریفاتی آن روز از هزینه دولت نباشد، مشخص نیست در حالی که هنوز زمان زیادی تا انتخابات آینده باقی است، چنین برنامه هایی با چه هدفی برگزار می شود.

Posted via email from وبلاگ سهراب ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter