۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

دکتر راکعی در گفتگو با «نواندیش» : نتیجه نادیده گرفتن احزاب فقط میدان دادن به بی قانونی ها و گریز از پاسخگویی هاست

نواندیش : مسوولان اگر واقعا دلسوز مردم هستند ، چاره ای جز به رسمیت شناختن فعالیت و تقویت احزاب شناسنامه دار ندارند.


دکتر فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش با بیان این مطلب به خبرنگار «نواندیش» گفت : سالهاست دلسوزانه به مسئولین تذکر میدهیم که اگر واقعا دلسوز مردم و کشور هستند، ازادی ، استقلال و جمهوری اسلامی را میخواهند ، هیچ چاره ای ندارند جز اینکه لااقل احزاب شناسنامه داری که در چهار چوب قانون اساسی فعالیت میکنند را به رسمت بشناسند و به تقویت آنها اقدام کنند.


وی افزود : حسن این امر آن است که مطالبات مردم و افکار سیاسی موجود در جامعه را می توانند به این تشکل ها در روالی قانونی هدایت کنند.


رییس کمیته زنان خانه احزاب افزود : متاسفم که برغم گواهی تجربه بشری ، و علیرغم تلاش برای به رسمیت شناختن واقعی احزاب از طرف مسئولین و دیگر نهادها ، اینگونه حقوق مسلم احزاب نادیده گرفته میشود و برای مثال حق تجمع های قانونی، راهپیمایی های قانونی و داشتن تریبونهای ازاد چه در جراید و چه در صدا و سیما برای بیان ارا و افکارشان از آنها سلب می شود.

دکتر راکعی در پایان گفتگو با «نواندیش» تاکید کرد : عدم دادن مجوز ها و نشنیدن حرف احزاب واقعا به نفع هیچ جریان سیاسی در کشور نیست و نتیجه آن فقط میدان دادن به بی قانونی ها و گریز از پاسخگویی هاست و بیشترین لطمه را هم از این جهت این دولت خواهد دید  .

Posted via email from وبلاگ سهراب ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter