۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

وحشت شدید خامنه‌ای و حکومت از حضور مردم در روز ۲۲ بهمن - سبز نوشت

امروز علی خامنه‌ای در دیدار مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي (برگزار کننده راه‌پیمایی ۹ دی) و رؤساي ستادهاي دهه فجر سراسر کشور، بخشی از نگرانی‌های خود از حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال را بیان کرد و سعی کرد این ترس را به دشمنان خارجی خود نسبت دهد:

ايشان با اشاره به وحشت مخالفان نظام اسلامي، از اين حضور خالص و گسترده مردمي با گرايشها و سلايق مختلف، در مناسبتهاي گوناگون انقلاب به ويژه دهه فجر و 22 بهمن افزودند: دشمنان براي سرپوش گذاشتن بر اين انسجام و وحدت تلاش دارند، با کمک عوامل خود، و در تبليغات اينگونه وانمود کنند که انسجام و جهت‌گيري واحد مردم دچار انشقاق و چند دستگي شده است.

رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: در همين چارچوب در روز قدس که پايه و اساس آن در ضديت با رژيم صهيونيستي است، گروهي معدود و فريب خورده، بر ضد موضوع فلسطين و به نفع رژيم صهيونيستي شعار دادند و در روز سيزده آبان نيز که روز برائت و نفرت ملت ايران از استکبار امريکايي است، بر ضد اين حرکت و نظام اسلامي و اسلاميت شعار دادند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأکيد بر اينکه ملت ايران دلبسته شعارهاي اساسي انقلاب اسلامي است و عظمت ملت ايران نيز به برکت حضور مردمي در صحنه است، افزودند: جمهوري اسلامي با خواست و ايمان مردم شکل گرفته و تا کنون براساس همين خواست و ايمان با کمال اقتدار و احساس عزت و بي‌نيازي پيش رفته و از اين پس نيز با اقتدار و عزت کامل بر همه دشمنان پيروز خواهد شد.

ايشان تأکيد کردند: انقلاب اسلامي يک حقيقت برخاسته از سنت الهي است و تا هنگامي که متکي بر ايمان، عشق و علاقه مردم است، قدرتهاي جهاني اگر با يکديگر نيز متحد شوند، نمي‌توانند صدمه‌اي به اين انقلاب و مردم وارد کنند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، 22 بهمن را متعلق به ملت ايران، امام بزرگوار (ره)، و شهدا دانستند و تأکيد کردند: دشمن تلاش دارد اين ثروت عظيم ملي را متزلزل کند، بنابراين بايد با تمام قوا در صحنه بود و عاقلانه و مدبرانه حرکت کرد.

از سوی دیگر در خبر ها داشتیم که احتمال دارد سخنران ۲۲ بهمن امسال فردی به جز محمود احمدی نژاد باشد

این سخنان ونیز برگزاری مناظرات و نمایش فضای باز از یک سو و برگزاری دادگاه ها و موج دستگیری‌ها و ارعاب مردم از سوی دیگر نشان از وحشت زیاد رژیم و تلاش برای جلوگیری از حضور سبز مردم در ۲۲ بهمن دارد.



وحشت شدید خامنه‌ای و حکومت از حضور مردم در روز ۲۲ بهمن � سبز نوشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter