۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

آقای خبرنگار! تا به حال از سربالایی جماران بالا رفته‌ای؟+عکس

پارلمان‌نیوز: پایگاه موسوم به جهان‌نیوز ، بدون آن كه توضیح دهد چرا خبر ارسالی در روز 30/10 88 به آدرس http://www.jahannews.com/vdci3za3.t1az32bcct.html
با عنوان "تكذیب پلمپ حسینیه جماران" را حذف کرده ، در خبری با عنوان " باز هم یك تكذیبیه دروغ" كه در همین تاریخ و البته ساعتی بعد ارسال كرده، باز هم تلاش کرده تا با سناریوسازی به نقل شاهدان عینی - بخوانید بدون منبع - از ادعاهای موجود در خبری كه 2 روز پیش با عنوان "دیدار سید حسن خمینی با صانعی و پلمپ حسینیه جماران" ارسال كرده بود، به نوعی دفاع كند.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، ارسال كننده این خبر درحالی سعی دارد خود را دارای اطلاعات بسیار دقیق از نحوه جوشكاری درب حسینیه جماران!!!! جا بزند كه از تشخیص عكس در حسینیه معروف جماران عاجز بوده و با استفاده ناشیانه از عكس سردر محلی كه بیشتر در بین اهالی جماران معروف به تكیه است، سعی كرده القا كند كه در حسینیه جماران بسته است.


اما این كار نشانگر چیست؟! غیر از آن كه اساسا حسینیه جماران را نمی شناسد و یا اینكه برای اثبات یك خبر غیر واقع مجبور به استفاده از یك عكس و انتساب غلط آن به حسینیه معروف جماران شده‌است؟!

آخر اگر كسی فقط یكبار به حسینیه معروف جماران – چه در زمان حیات پربركت حضرت امام و چه پس از آن – رفته باشد كه می‌فهمد این عكس از كوچه‌ دیگر محله جماران گرفته شده و ربطی به آن كوچه و آن حسینیه معروف و تاریخ ساز ندارد. البته حرجی بر نگارنده و یا ارسال كننده خبر نیست كه شاید به اقتضای سن و سال، حضور ذهن کافی از آن تاریخ نداشته ، یا تاكنون از سر بالایی جماران هم بالا نرفته و اگر هم رفته نكند خدایی ناكرده در تاریكی شب عاشورای امسال برای .......

اما آقای زاكانی شما دیگر چرا حاضر می‌شوید آدم را ناخود آگاه یاد قصه « خسن و خسین هر سه دختران مغاویه بودند» بیندازید؟!!

پارلمان‌نیوز، هرچند ناگفته‌های فراوان از این خبرسازی‌ها و دروغ‌سازی‌ها دارد و البته مستندات بیشتر، اما این دوستان را توصیه به رعایت اخلاق، فراگرفتن اصول خبرنگاری و دقت درخبررسانی می‌نماید و به یادشان می‌آوریم که پارلمان‌نیوز که صدای نمایندگان ملت است و به دلیل برخوردهای سلیقه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فیلتر دچار شده و حتی برخی مقامات قضایی نیز از این امر متعجب هستند، نخستین بار خبر بازگشایی حسینیه جماران بعد از انجام تعمیرات خساراتی که عوامل خودسر به این مکان تاریخ‌ساز آن‌هم در شب عاشورا وارد کرده بودند را منتشر کرد، اما نه 29 دی ماه که 21 دی ماه.

پایگاه اطلاع رسانی جماران نیز امروز از حسینیه به گفته آقایان پلمپ شده، امروز گزارش تصویری نماز جماعت را در
این آدرس منتشر کرده است.









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter