۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

جنبش راه سبز - حمله شدید حامیان احمدی نژاد به خاتمی و موسوی در برنامه رو به فردا

جنبش راه سبز (جرس): روح الله حسینیان و علاالدین بروجردی در حالی در برنامه رو به فردا مقابل هم نشستند که طی چند ماه گذشته بارها در شبکه های مختلف تلویزنی دیدگاه های خود را مطرح کرده اند .


براساس گزارش خبرنگار جرس، با اعلام انصراف علی اکبر ولایتی از مناظره با محسن رضایی که قرار بود در برنامه رو به فردا انجام شود ، حسینیان و بروجردی، دو حامی محمود احمدی نژاد در این برنامه حضور یافته و به انتقاد شدید از میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی پرداختند.


سایت شفاف گزارش داده است که تا این لحظه از برنامه دو میهمان مشغول تأیید دیدگاه های یکدیگر هستند .


روح الله حسینیان، ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را به تشکیل استودیو مستقیم برای تلویزیون بی بی سی متهم کرد.


حسنییان هم چنین مدعی شد: ما به دلیل برخی مصلحت اندیشی ها مسائل مختلف را پیگیری نکردیم و آتش زیر خاکستر ماند . مسائلی مانند 18 تیر که معاونینی از وزارت کشور دولت خاتمی در آن دست داشتند . بعداً همانها مسئله خروج از نظام را مطرح کردند و بعداً نیز در مجلس ششم تحصن کردند . البته اکنون برخی از آنها دستشان رو شد و زندان هستند .


وی همچنین خواستار ریشه یابی ماجرای اخیر شد و اعلام کرد باید ریشه خشکانده شود.


یامین پور، مجری برنامه از حسینیان پرسید که شما معتقد نیستید که اینها با توبه سیاسی می توانند بازگردند که حسینیان گفت : اینها سبب کشته شدن عده ای از بهترین جوانان عزیز ما از جمله 10 بسیجی شدند.

وی با طرح ادعای حمایت خارجی ها از آنان گفت : طرح این مسئله که ما باید از اینها بگذریم اشتباه است . نباید به راحتی بگوییم که بر گذشته ها صلوات و بنده به عنوان کسی که تجربه سی ساله انقلابی دارم و به عنوان محقق تاریخی راه بازگشتی نمی بیینم.


بروجردی گفت : منظور جناب آقای حسینیان این است که هر کس که عامداً و آگاهانه به نظام ضربه می زند حذف شود و این مهم نیست که چه اسمی دارد و هر کس که می خواهد با هر نامی به نظام ضربه بزند تکلیف خیلی روشن است .


بروجردی همچنین به طرحی در مجلس اشاره کرد که به موضوع رابطه ایران با انگلیس می پردازد.

وی این طرح را کاری شبیه به طرح مجلس در الزام دولت به عدم اجرای پروتکل الحاقی خواند .


در همین حال یامین پور از حسینیان درباره برداشت وی از سخنان رهبری درباره لزوم شفاف سخن گفتن نخبگان پرسید که حسینیان گفت : نخبگان سه گروه شدند . گروهی که رسماً در مقابل رهبری و ارمانهای امام و انقلاب ایستاند و همان کارهای دشمن را کردند . سران فینه در برابر کارهایی که دشمن کرد چه کردند ؟ بعد از سخنان رهبری در نماز جمعه چه کردند ؟ نظام را به بدترین الفاظ متهم کردند . مگر آمریکا چه می کند که اینها نکردند . نباید توجیه کرد . دشمن کسی است که در برابر نظام است . حالا حضرت ا... باشد یا برژینسکی . در آمریکا باشد یا در قم . نباید تلاش کنیم که مسامجه کنیم . نظام جمهوری اسلامی عبارت است از ارکان نظام و رهبری نظام . وقتی کسی قانون اساسی را زیر پا می گذارد و علیه رهبری موضع می گیرد که نمی شود گفت اینها با نظام هستند .

وی افزود: یک عده از نخبگان هم یکی به میخ می زنند یکی به نعل . یکی از مشکلات من در مجلس هم همین بود . وی در این بخش از سخنانش حملات خود را به برخی مسئولان در مجلس اشاره کرد و از آنها انتقاد کرد و گفت اگر هم موضوع بگیرند یکی به این طرف می زنند و از افراطیون می گویند که من درباره افراطیون هم حرف دارم . اما واقعیت این است که یک عده آمده اند آتش زدند و مردم را کشتند و ...



جنبش راه سبز - حمله شدید حامیان احمدی نژاد به خاتمی و موسوی در برنامه رو به فردا: "حمله شدید حامیان احمدی نژاد به خاتمی و موسوی در برنامه رو به فردا"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter