۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

ممانعت از برگزاری تجمع مادران عزادار در پارک لاله، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): نيروهای امنيتی و انتظامی مانع از شکل گيری تجمع مادران عزادار در پارک لاله تهران شدند.

وبلاگ مادران عزادار دراين خصوص نوشت: بيست و شش دی ماه برای مادران يادآور روزی است که محمد رضا شاه ديکتاتوررا فراری دادند و سرمست از اين پيروزی با آرزوی عدالت و برابری و آزادی ، جوانانی با ايمان و آزاديخواه پرورش دادند غافل از اينکه دشمنان آزادی آنان را بد تر از دوران گذشته به خاک و خون خواهند کشيد و اکنون هر روز به عزای جوانی می نشينند وبا اشک و سکوت خواسته های بر حق خود را تکرار می کنند تا شايد روزی فرزندان اين سرزمين در کنار هم با عشق و صلح و صفا ، زندگی کنند .چه جوانان آزديخواهی چون امير ارشد فرزند شهين مهين فر مادری عاشق که صدايش چهل و چهار سال با متن های مادرانه و عاشقانه در نيمه های شب از طريق راديو به گوش مردم رسيد و چه جوانان فريب خورده لباس شخصی و نظامی و بسيجی که برای امرار معاش به مردم کشی کشانده شده اند ، همه و همه مردم ايران بتوانند زندگی شايسته و انسانی داشته باشند .

شنبه اين هفته نيز نيروهای ضد امنيت پارک لاله را اشغال کرده بودند و نگذاشتند مادران در پارک تجمع کنند ، هرچند تعدادی از مادران در گوشه و کنار پارک و خيابان های اطراف ديداری تازه کردند و پيمان شان را يادآور شدند. شايد تعدادی هم بازداشت شده باشند هنوز خبر موثقی به ما نرسيده است .

وتعدادی از مادران در گوشه ای ديگر ازتهران با در دست داشتن پلارکارد و عکس فرزندان شان اجتماع کردند و به دشمنان آزادی يادآور شدند که پارک لاله را می توانيد اشغال کنيد ولی تمام سرزمين ما را نه. ما هنوز زنده ايم .




gooya news :: politics : ممانعت از برگزاری تجمع مادران عزادار در پارک لاله، جرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter