۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

جزيياتي ديگر از قرارداد سفارشي و خسارت ميلياردي ايران خوردو

بنا بر قانون تجارت قراردادهای هر شرکت تجاری باید به امضای مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره برسد، در حالی که قرارداد میلیاردی خرداد ماه 88 ایران خودرو با فرد سفارش شده به امضای مدیر عامل ایران خودرو نرسیده است/جالب توجه این که عضو هیأت مدیره امضاکننده قرارداد خرداد ماه 88 دو هفته پیش با حفظ سمت در هیأت مدیره ایران خودرو به عضویت هیأت مدیره دخانیات نيز درآمده است.

در پی انتشار خبر تخلف میلیاردی و وارد آمدن خسارت سهمگین به شرکت ایران خودرو، خبرنگار «تابناک» به اطلاعات جدیدی دست یافت.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، قرارداد دوم این فرد سفارش شده از سوی مسئولان پر نفوذ با شرکت ایران خودرو در حالی به امضای رئیس هیأت مدیره و یک عضو هیأت مدیره ایران خودرو رسیده که این قرارداد به تصویب هیأت مدیره شرکت نرسیده است.

بنا بر قانون تجارت قراردادهای هر شرکت تجاری باید به امضای مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره برسد در حالی که قرارداد میلیاردی خرداد ماه 88 ایران خودرو با فرد سفارش شده به امضای مدیر عامل ایران خودرو نرسیده است.

قرارداد دوم ایران خودرو با این شخص سفارش شده به امضای رئیس و عضو هیأت مدیره ایران خودرو رسیده و این در حالی است که خطوط تولید این شرکت سال گذشته به مدت سه روز به دلیل تخلف و عمل نکردن این فرد سفارش شده به قرارداد خود مبنی بر واردات قطعات خودرو، متوقف می‌شود و ایران خودرو ضرر میلیاردی را متحمل می‌شود.

جالب توجه این که عضو هیأت مدیره امضا کننده قرارداد خرداد ماه 88 دو هفته پیش با حفظ سمت در هیأت مدیره ایران خودرو به عضویت هیأت مدیره دخانیات نیز درآمده است.

گفته می‌شود، سیاستگذار و برنامه‌ریز اصلی برای قراردادهای این فرد سفارش شده خواهر وی است که از بین همه خانواده وی که در خارج از کشور ساکن هستند، در داخل کشور است و آقای سفارش شده گاهی برای پیگیری‌هایی به ایران می‌آید.



جزيياتي ديگر از قرارداد سفارشي و خسارت ميلياردي ايران خوردو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter