۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

نگاه: کفگیر سیاست حکومت به کف دیگ چسبید

آخرین تیر ترکش حکومت هم که ساکت کردن اوضاع با نمایش مناظرات تلویزیونی بود کمانه کرد و به قلب خودشان اصابت کرد . پس از اینکه در برنامه هفته قبل بر خلاف انتظارشان حرفهایی هر چند ضعیف ولی کمی باب میل مردم زده شد ، تصمیم گرفتند که از آن پس فقط ذوب در ولایتی ها را به نمایش بگذارند . ولی معلوم شد که حتی ذوب شدگان هم دیگر نمیتوانند در داخل این دیگ سوراخ جای بگیرند تا آنجا که آقای مشاور رهبر هم نتوانست در کنار سرباز جان برکف او بنشیند . بنا بقول مجری برنامه کسی حاضر نمیشود با شرائط حاکم بر تلویزیون به این برنامه تن دهد و ناچارا دو نفر از اعضاء مجلس فرمایشی را وارد میدان کردند که پوچی و بی خردی خود و حاکمیت را به مردم نشان دادند بطوریکه اگر اهل خجالت باشند باید دیگر دمشان را به دوش بگیرند و فرار کنند . ظاهرا یکی در اطراف این آقای خامنه نیست که به او بگوید آقا با طناب اینگونه افراد جز در قعر جهنم جایی دیگر نخواهی رفت . بقول خودش خواص رژیم هم که در لفافه حرف میزنند و حاضر نیستند صراحت به خرج دهند . بدرستی که همین خواص هستند که موجب ماندن این آقا در گمراهی شده اند . اگر منافق کبیر آقای رفسنجانی که شریک تمام جرمهای او بوده کمی به او کمک کند تا از این منجلاب خارج شود ، اگر آنانی که القاب آیت اللهی را یدک میکشند و از ترس از دست دادن موقعیتهای تو خالی ولی نان وآب دار خود دین و آخرت مورد ادعای خود را نمی فروختند و به او گوشزد می کردند که دیگر به ته خط رسیده است ، او را چنین مبتلا نمیکردند .

جا دارد بار دیگر به آقای خامنه ای و اطرافیان ایشان صادقانه بگوییم که تا خیلی دیر نشده است ، و قبل از اینکه بیش از این هستی مردم ایران را در معرض خطر قرار دهید و بدتر از همه ، قبل از اینکه جهانخواران تو و دولتت را بعنوان وسیله ای برای تحقق امیال خودشان تا ویران کردن ایران به بازی پایانی نگرفته اند ، تسلیم این مردم حق طلب و آزادیخواه شوید تا مورد عنایت آنان قرار گیرید . این مردم دیگر متوجه شده اند که حکومت شما جز بدبختی و فلاکت برایشان چیزی ندارد . و بهمین دلیل هست که تهدیدها و لشکرکشی های شما هم آنانرا از هدف دستیابی به آزادی خود منصرف نخواهد کرد چرا که اگر امروز در مقابل شما نایستند ، بزودی خود را در مقابل هجوم لشکریان جهانخوران خواهند یافت .


نگاه: کفگیر سیاست حکومت به کف دیگ چسبید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter