۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

رئیس سازمان مدیریت دوران خاتمی، ناگهان از استادی دانشگاه بازنشسته شد

ستاری فر دریافت حکم بازنشستگی و پایان دوران تدریس در دانشگاه را تایید کرد.

ساعاتی بعد از ابلاغ حکم بازنشستگی به محمدستاری فر استاد توسعه دانشگده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگویی تلفنی اعلام کرد ابلاغ این حکم بسیار ناگهانی بوده و با فرایند طبیعی بازنشستگی اساتید دانشگاه همخوانی نداشته است.

ستاریفر گفت: براساس قانون اساتید دانشگاه بعد از سن شصت سالگی در صورتی که خود متقاضی بازنشستگی باشند با انجام مراحل اداری مربوطه از کار تدریس کناره گیری می کنند در حالی که بنده 57 سال سن دارم و هیچ درخواستی برای بازنشستگی از طرف من یا گروه ویا حتی از سوی د انشکده برای بازنشستگی بنده انجام نگرفته است.

وی در مورد این بازنشستگی ناگهانی گفت: به نظر می رسد اساتیدی که در جریان برگزاری امتحانات طی نامه ای درخواست کردند با دانشجویانی که در امتحانات شرکتت نکرده اند برخوردهای تنبیهی شدید صورت نگیرد از این طریق تحت فشار قرار می گیرند در حالی که این اقدام اساتید در راستای جلوگیری از آشفته شدن فضای دانشگاهها بوده وباعث شده است که فضای دانشگاهها به تشنج کشیده نشود.

قابل ذکر است محمد ستاری فر به عنوان رئیس سازمان برنامه وبودجه پیشنهاد اصلاح ساختار این سازمان را به سمت سازمانی توسعه گرا مطرح کرد و با اجرای این برنامه، اولین رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور محسوب می شود.



رئیس سازمان مدیریت دوران خاتمی، ناگهان از استادی دانشگاه بازنشسته شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter