۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

امروز چه خبر؟‏: مشروح یک مناظره ی فوق جنجالی!!

.
.
بروجردی: ... شما با نظر بنده موافقید؟...
حسینیان: قطعا موافقم (اصلا ما برای همین اینجاییم!) فقط یه نکته ای رو عرض کنم که ...
بروجردی: بله، بنده در موافقت با صحبت های شما باید بگم که ...
حسینیان: کاملا موافقم! بنده یاد یه مطلبی افتادم ، یک روزی ...
بروجردی(رو به مجری) : چقدر این آقای حسینیان وقتی یاد یه مطلبی می افته جذاب می شه... موافقی؟
مجری: موافقم!
حسینیان: خوشحالم که موافقین!
بروجردی: منم موافقم که خوشحالین!
مجری: حالا که اینقدر با هم موافقیم موافقید که...
حسینیان: موافقم!
مجری: هنوز که نگفتم، با چی موافقید؟!
بروجردی: منم با آقای مجری موافقم؛ جدا شما با چی موافقید؟
حسینیان: من کلا موافقم!
مجری: آهان! می خواستم بگم موافقید بینندگان از طریق پیامک موافقت خودشون رو اعلام کنن؟
بروجردی: مگه همین که ما با هم موافقیم کافی نیست؟!
حسینیان: موافقم!
بروجردی: دیگه با این موافقتت حال منم بهم زدی!
مجری: دوستان موافقتتون رو از دست ندین!
حسینیان: موافقم!
بروجردی: حیف که باهات موافقم... وگرنه...
مجری: خب دیگه، موافقید تمومش کنیم؟
حسینیان: چی رو؟ موافقتمون رو؟
مجری: نه، برنامه رو!
بروجردی: نه، من مخالفم!
مجری: یعنی چی؟ کم کم دارید ساختار ها رو می شکونید ها!
حسینیان: موافقم!
بروجردی: شوخی کردم، می خواستم تنوع شه! وگرنه ما که سی ساله موافقیم!
حسینیان: موافقم!
مجری: موافق چی؟
حسینیان: معلومه دیگه... موافقه... آقای بروجردی، جدا ما موافق چی هستیم؟
بروجردی: اینم از اون سوالای ساختار شکنانه بودا... این سوالا به من و شما نیومده، ما فقط وظیفه مون اینه که موافق باشیم!
حسینیان: پس موافقم!
مجری: پس به اتفاق شما، از بینندگان خداحافظی می کنم...
حسینیان: موافقم!
بروجردی: تموم شد بابا...
حسینیان: موافقم!
مجری: آقا یکی بیاد اینو ببره...
حسینیان: موافقم!
.
.
.

امروز چه خبر؟‏: مشروح یک مناظره ی فوق جنجالی!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter