۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

دادکان در برنامه ۹۰ گفت : سه افتخار زندگی من ،۱) بردن تیم ملی به جام جهانی ۲) دریافت نشان لیاقت از آقای خاتمی ، ۳ ) اخراج در زمان علی آبادی = ا.ن

دادکان در برنامه ۹۰ گفت : سه افتخار زندگی من ،۱) بردن تیم ملی به جام جهانی ۲) دریافت نشان لیاقت از آقای خاتمی// اکثر مدیران تیمهای ورزشی ما یا سپاهی هستند یا ارتشی // علی دایی ، قلعه نوعی فقط بازیچه سیاسی حکومت در ورزش بودند // دادکان همچنین جمله ای از یکی از بیانیه های میر حسین موسوی بیان کرد : من دغدغه دارم که این روزها در سرزمینی زندگی می‌کنم که در آن دویدن سهم کسانی است که نمی‌رسند و رسیدن حق کسانی است که نمی‌دوند // قبل از انقلاب یکی از مسئولان شهردار شیراز را برکنار کرد که چرا برای دیده شدن مجسمه من (احتمالن مسئول خود شاه بوده ) درخت ها را کوتاه کرده // جوانان اگر به استادیوم نروند ، به خیابانها میروند (اشاره به جنبش سبز )

Posted via email from وبلاگ سهراب ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter