۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

در پادگان عشرت آباد چه می گذرد؟

• یک گزارش تایید نشده از وجود زندانی در پادگان عشرت آباد بدتر از بازداشتگاه کهریزک خبر می دهد ...


اخبار روز: www.akhbar-rooz.com 
آدينه  ۱٨ دی ۱٣٨٨ -  ٨ ژانويه ۲۰۱۰


اخبار روز: گزارش زیر چندین بار از طریق پست الکترونیکی برای ما ارسال شده است و نتوانسته ایم در مورد صحت آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. این گزارش را جهت آگاهی و همچنین پیگیری منتشر می کنیم:
 

اطلاعاتی را که من به شما میدهم در موثق بودنش شکی نکنید . چرا که خبری را که من به شما میدهم واقعیتی است که با چشمان خود ظرف چند روز گذشته شاهد آن بوده ام. و عذاب وجدان باعث شد که سکوت نکنم .
تعدادی از دستگیر شدگان روز عاشورا توسط سپاه و نیروهای بسیج در پادگان عشرت آباد نگهداری میشوند. تعداد آمار ارائه شده دستگیر شدگان توسط نیروی انتظامی جدای این دستگیر شدگان توسط سپاه پاسداران در این بازداشتگاه میباشد. سپاه و بسیج در دستگیری های عاشورا بصورت خودسر عمل کرده و دستگیرشدگان توسط نیروهای خود را به این پادگان انتقال داده اند.
تعداد دستگیر شدگان در این پادگان بالای ۵۰۰ نفر هستند که خانمها را در اتاق هایی جدا و آقایان را در اتاق هایی دیگر در شرایط بسیار بد نگهداری می کنند.
سپاه که مسئولیت این پادگان را در اختیار دارد هنوز قانع نشده که دستگیر شدگان توسط خود را به نیروی انتظامی یا مراجع قضایی بسپارد. شدیدترین شکنجه ها و اذیت و آزار را علیه این دستگیر شدگان به عنوان محارب به خدا اعمال میکنند تا جایی که دو نفر از این دستگیر شدگان در این بازداشتگاه ظرف ۴٨ ساعت از زمان بازداشت به خاطر شرایط بازداشتگاه و احتمالا ضرب و شتم کشته شدند. از کشته شدگان احتمالی بعدی من به شخصه دیگر خبری ندارم.
درب این بازداشتگاه حتی با مراجعه و اصرار مسئولین قضایی و انتظامی از سوی سپاه به روی این افراد مسئول جهت بازدید در طی مدتی که خبرهایی از این بازداشتگاه در سایتها پیچید باز نشد.
اوضاع و شرایط در این بازداشتگاه برای بازداشت شدگان بسیار بد است.
احتمال وقوع فاجعه ای بسیار فراتر از کهریزک در این بازداشتگاه وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter