۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

هفت ماه گذشت و همچنان تهدید مردم توسط خامنه ای



تهدید وباز هم تهدید. این است تنها ادبیات قابل فهم رهبر فاسد ایران که بدون هیچ واهمه ای دستور کشتار و برخورد قاطع را توسط مزدوران خود صادر میکند . امروز او آمد و باز هم همان ادبیات 7 ماه پیش یعنی همان صحبت های آن نماز جمعه خونین و شیطانی خود را تکرار کرد .اما اینبار دستور ادامه دستگیری ها و کشتار را سربسته اعلام کرد .

آیتالله خامنهای حركت عظیم ملت در نهم دی ماه را، اتمام حجتی برای همه دانستند و افزودند: مسئولان قوای سه گانه دیدند كه ملت چه میخواهد بنابراین باید وظایف خود را در مقابل مفسدان و اغتشاشگران به خوبی انجام دهند .
آیتالله خامنهای دستگاههای مسئول را به اِعمال كامل و قاطع مُرّ قانون در برخورد با حوادث اخیر موظف كردند و از آنها درخواست کردند که در وقت خود با قاطعیت عمل كنند تا دشمن در فتنه انگیزی ناكام بماند.

آیت الله خامنه ای چراغ سبز مجددی نیز به گروههای تنندروها و لباس شخصی های بسیجی نما دادند و به آنها اعلام کردند که :
با وجود این غیرت دینی جوشان، جوانان در مقابل برخی مسائل صبر پیشه میكنند كه باید هم چنین باشد ولی هرگاه كه زمان حضور در صحنه باشد، در میدان حاضر هستند.
آیت الله خامنه ای کشتار و دستگیری زنان و مردان ایرانی را نشانه بصیرت ملت و غیرت دینی جوانان كشور دانسته اند .
 آیت الله خامنه ای صحبت ازحماسه 9 دیماه کردند که خود به حکومتی بودن آن کاملا اذعان داشتند  اما هیچ صحبتی از تظاهرات ضد حکومتی 7 ماه اخیر نکردند . رهبری که دوست دارد در تمام سخنانش دم از عدالت بزند اما هیچ بویی از عدالت نبرده است . آقای خامنه ای جا داشت امروز به جای تهدید مجدد مردم حرفی هم درباره کشتار مردم بیگناه درروز عاشورا توسط چماق به دستان خود میکردید اما افسوس که شما همان روش 7 ماه پیش را انتخاب کرده اید . لطفا ما را با تهدید کردن و دندان نشان دادن نترسانید . اگر ترس از کشته شدن بود 7 ماه خود را درگیر این قضایا نمیکردیم . ما بهمن ماه نیز با صلابت و با آرامش و بدون خشونت خواهیم آمد و شما مجددا با زنجیر و تبر و قداره و اسلحه و گازاشگ آور به جان ما خواهی افتاد .
حق پیروز است .
بازهم خواهیم نوشت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter