۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

مهدی کروبی به دیدار خانواده عماالدین باقی رفت


کلمه:مهدی کروبی شب گذشته به دیدار خانواده عمادالدین باقی رفت.
به گزارش سحام نیوز پس از حادثه تروریستی شب گذشته در قزوین که در آن نیروهای خودسر قصد ترور کروبی را داشتند؛وی شب گذشته بدون همراهی تیم حفاظت خود جهت دیدار و دلجویی از خانواده عماد الدین باقی به منزل وی رفت.
در این دیدار که فرزندان کروبی وی را در غیاب محافظینش همراهی میکردند، ایشان از آقای باقی به عنوان قربانی دفاع از حقوق بشر یاد کرد و از برخورد نیروهای امنیتی هنگام بازداشت آقای باقی ابراز تاسف کرد.
در دیدار این دیدار که محمد قوچانی، همسر و سه فرزند عماد الدین باقی حضور داشتند، مهدی کروبی حادثه تروریستی را اقدامی جاهلانه نامید و گفت این نوع اقدامات نه تنها در اراده وی خللی ایجاد نمیکند بلکه عزمش را در احقاق حقوق معطل مانده مردم جدی تر میکند و به گردانندگان جریان تمامیت خواه اعلام نمود که تا آخرین قطره خون ازاین راه و هدف مقدس برنخواهد گشت.
لازم به توضیح است در پی وقایع دیشب و عدم اقدام جدی تیم حفاظت مهدی کروبی در حفاظت جان وی؛ کروبی محافظانش را مرخص نمود. وی در توضیح این اقدام به خبرنگار ما گفت: محافظینی که رسالتشان حفظ جان افراد است و در هنگام وقوع چنین حوادثی اختیار لازم در دفاع و حفاظت ندارند، عملاً کارایی موثری نخواند داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter