۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

تحلیل سبز: نامه شهید سعید امامی به قاضی مرتضوی

برادر عزیزم سلام . امیدوارم که حالت خوب باشد. هر چند که گمان نمی برم با اوضاعی که این اغتشاشگران ساخته اند خوب باشی. اگر از حال من بپرسی اینجا در بهشت همه چیز خوب است. تنها ملال من دوری تو است . شنیده ام که قرار است تو هم به ما بپیوندی! خواستم بگویم که درنگ مکن. جام داروی نظافت را بنوش و به ما بپیوند. امیدوار باش! باور کن که اینجا خیلی خوش می گذرد. پر حوری است، تازه درخت هم دارد و از این جوبهایی که از شیر است ولی مزه عسل می دهد. از شهادت نترس. همه قدر تو را خواهند دانست ، حسینیان بعد از مرگت تو را شهید خواهد دانست . برادر حسین شریعتمداری هم -که این روزها سرش خیلی شلوغ است- ناراحت می شود حتی اگر به روی خودش نیاورد. تازه می توانی امیدوار باشی که پدر بزرگ و سرور و مولا و ولی و خدایمان آیت الله تمساح –ببخشید- مصباح هم برایت یک فاتحه بفرستد. راستی از او چه خبر؟ هیچ صدایی از او نیست؟ خوب که با بر و بچ فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که این می تواند دو دلیل داشته باشد: اول اینکه بهتر است که نگاهها بیش از این به او خیره نشود ؛ آخر همه می دانند که او پیر و سرور ماست. شاید هم بهتر است رهبر بعدی زیاد روبروی چشمان مردم نباشد ؛ همانطور که می دانی به گزارش فرشتگان اطلاعاتی آقا قرار است به ما بپیوندد ! ما که بخیل نیستیم فقط خدا وکیلی انقدر در بهشت " دشمن دشمن ..." راه نیاندازد! کاش به جای او محمود می آمد حداقل کمی می خندیدیم ( عجب اسکلیه این بابا!!!) .

من منتظر تو می مانم. شجاع باش و داروی نظافت را بخور، خیلی هم بد مزه نیست! همه می دانند که تو معصومی ، اصلا من خودم اینجا یکی ازین فرشته ها یا پیامبران را مجبور می کنم که اعتراف کنند که تو بی گناهی. راستی به بروبچ بگو که رو سفیدم کردند که راه مرا ادامه دادند ! برادر حسین را هم ببوس.
قربان تو سعید


تحلیل سبز: نامه شهید سعید امامی به قاضی مرتضوی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter