۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

Khodnevis - لینک دادن ممنوع! نقل از مطالب ممنوعه هم ممنوع! حتی شما کیهان عزیز

۱۷ دی ۱۳۸۸ نیک آهنگ کوثر

لابد می‌دانید که لینک دادن به مطالب سایت‌های ممنوعه، خودش ممنوع است. یعنی عملا اطلاع‌رسانی امور ممنوعه از سوی دادستانی ممنوع شده است. اما نکته جالب آنکه دست‌اندرکاران کیهان که البته نیاز به فیلترشکن ندارند (فیلتر شکن شوند، همه طوطیان توپ‌خانه!)، هر روز چند ساعت وقت صرف می‌کنند تا ببینند ما در اینجا چگونه مطالب «براندازان» و «محاربین» را منتشر می‌کنیم! وقتی تعاریف برادران را می‌خوانم، خنده‌ام می‌گیرد! مازیار بهاری می‌گفت بازجوی‌ سپاهی او را جاسوس می دانست، چون در برنامه تلویزیونی "دیلی شو" شبکه کمدی آمریکا، مقابل جیسون جونز در هیبت یک جاسوس ظاهر شده. یعنی برادران متهعد ما نمی‌دانند کسی که جاسوس است نمی‌آید خودش را در یک برنامه کمدی لو بدهد. راستش حرف‌های مازیار را که می‌شنیدم، بیشتر از آنکه خنده‌ام بگیرد، دردم گرفت. وای به روزگار مردمی که کارهای بزرگ‌اش دست آدم‌های کوچک بیافتد! البته از نظر فیزیکی، برادران چندان هم کوچک نیستند، اما شواهد نشان می‌دهد از نظر ذهنی، مشکلاتی دارند.

به هیچ وجه نمی‌خواهیم ایشان را تحقیر کنیم، اما اینکه تصمیم‌گیران حوزه فرهنگ و رسانه ما، نوابغی مثل جناب رامین هستند که تعطیلی رسانه‌ها را جزئی از آزادی بیان می‌شمارند، و یا مقامات دادستانی و سپاه هستند که شما را آزاد می‌گذارند تا فقط لینک‌های «آزاد» مانده را ببینید، احتمالا داستان «رحمت به کفن دزد اولی» به ذهن‌تان باز می‌گردد.

ما فیلتر شده‌ایم. البته شرط بسته بودم که سر ۴۰ روز فیلترمان کنند، اما این اتفاق سر ۲۰ روز افتاد.

لازم به ذکر است برادران متعهد که کاری به دستورهای مقام‌های معظم و نیمه معظم و ریزه معظم ندارند، هم‌چنان قانون را می‌شکنند به سایت وارد می‌شوند. این مساله باعث شادی همه ماست که برادران بسیجی اینقدر ذوب در ولایت نبوده‌اند. اما هنوز مانده‌ام چرا برادران کیهانی به اینجا سر می‌زنند! احتمالا چون سرویس دهنده‌شان فیلتر کم آورده! اما باید باخبرشان کرد که این سایت فیلتر است، و نقل مطالب سایت‌های غیرقانونی، جرم است!


Khodnevis - لینک دادن ممنوع! نقل از مطالب ممنوعه هم ممنوع! حتی شما کیهان عزیز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter