۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

10 نکته مهم برای حضور قدرتمند سبز ها در 22 بهمن

به سوی حضور قدرتمند سبز ها در 22 بهمن (1)

1. بیانیه ، اطلاعیه ، مصاحبه و یا هرگونه نشانه ای از طرف موسوی ، کروبی و خاتمی در خصوص 22 بهمن بایدجدی گرفته شود . مثلا ممکن است میر حسین در اطلاعیه ای کوتاه مردم را به حضور در 22 بهمن فراخواند . این که در این اطلاعیه به بزرگداشت پیروزی انقلاب و حتی جداسازی صف مردم از اعشتاشگران و از این مسائل اشاره شود ، مهم نیست و نباید بهانه ای به تفرقه سازان بدهد .

2.از امروز بهتر است استراتژی “حضور قدرتمند در 22 بهمن “ را دنبال کنیم و به هر بهانه ای و تاکتیکی و حرفی و نوشته ای از میدان در نرویم و تحت تاثیر خبرسازی های حاشیه ای مثل مزخرفات مشایی و پرچم این گونه مسائلقرار نگیریم .

3. حضور قدرتمند سبزها در 22 بهمن ، به حاکمیت نشان می دهد که اعدام ها بی تاثیر بوده است ، پس اعدام ها را متوقف می کند .

4. حضور قدرتمند سبزها در 22 بهمن ، به حاکمیت نشان می دهد تفرقه سازی بی تاثیر بوده است ، پس از روش خود نا امید می شود .

5. حضور قدرتمند سبز ها در 22 بهمن ممکن است توسط حاکمیت مصادره شود ، اما پیام آن نمی تواند توسط حاکمیت مصادره شود چون : خود حاکمیت مخاطب اصلی است .

6. حضور قدرتمند سبزها در 22 بهمن نمی تواند با سرکوب همراه شود چون خبرگزاری های خارجی مراسم 22 بهمن را پوشش می دهند .

7. حضور قدرتمند سبزها در 22 بهمن اگر با شعار های تند همراه شود ، همراهی جمعیت را از دست می دهد . باید جانب اعتدال رعایت شود .

8. حضور قدرتمند سبزها در 22 بهمن ، با نشانه ی سبز کافی است . البته پیشنهاد در دست گرفتن اصل 27 قانون اساسی پیشنهاد جالبی است . باید دقت کرد که ما به عنوان یک سبز نمی خواهیم کسی را حذف کنیم و انقلاب کنیم تاانتقام بگیریم ، ما به عنوان سبز فقط می خواهیم حق اعتراض داشته باشیم .

9.حضور قدرتمند سبزها در 22 بهمن می تواند قدرت چانه زنی ، سران سبز را بیشتر کند . باید به سران خود اعتمادداشته باشیم . تا 22 بهمن همه اخبار ، بجز منابع رسمی سران ( کلمه و سحام و باران ) نادرست است و نباید به آن بهایی داده شود و تکثیر شود .

10 . حضور قدرتمند سبزها در 22 بهمن ، توسط سران سبز نباید کم اهمیت قلمداد شود . مبادا فرصت سوزی شود . 22بهمن 88 یک فرصت است . یک فرصت تکرار ناشدنی !



  1. Acid
    ژانویه 29, 2010 در t 1:09 ب.ظ | #1

    خاتمی که چند روز پیش گفت باید شأن رهبر انقلاب در مدیریت كلان و عالی كشور حفظ گردد. یعنی اگه الان بگه همه از خامنه ای اطاعت کنیم شما جدی می گیری؟ حتما باید دنبال شخص باشیم؟ اونم تخم و ترکه های این نظام جنایتکار؟ البته بین اینا من موسوی رو انسان بدی نمیدونم با اینکه در جوانی تندرو بوده.

    • زبان سبز
      ژانویه 29, 2010 در t 1:21 ب.ظ | #2

      گفته : در خصوص 22 بهمن جدی گرفته شود و بهانه ای به تفرقه سازان داده نشود :

      هرگونه نشانه ای از طرف موسوی ، کروبی و خاتمی در خصوص 22 بهمن باید جدی گرفته شود

  2. بهمن سبز
    ژانویه 30, 2010 در t 4:35 ق.ظ | #3

    واقعاً براي آقاي سيد محمد خاتمي متاسفم كه هنوز درك نكرده اند خواسته اصلي مردم چيست و دم از اصلاح وضع موجود مي زند. خداوند انسان را آزاد آفريده است و نبايد با ايده هاي سخيفانه و احمقانه خودش را خوار و ذليل كند. امروز پيروي از ولايت فقيه پذيرش بندگي خير از خدا و رواج شرك است و عزت نفس آدم را پايين مي آورد

  3. سازشكار= خيانتكار
    ژانویه 30, 2010 در t 4:45 ق.ظ | #4

    يادتان نرود كه رهبر واقعي جنبش ميرحسين است نه كروبي و خاتمي و ايشان تا كنون نه رهبر را پذيرفته اند و نه انتري نژاد را. سازش كردن با حكومت جنايتكار برابر است با پايمال شدن خون شهداي راه آزادي.
    مرگ بر اصل ولايت فقيه مرگ بر جمهوري اسلامي.
    جنتي لعنتي تو دشمن ملتي نه جنتي نه هاشمي نه خاتمي لعنت به بيت رهبري

  4. فداكار
    ژانویه 30, 2010 در t 6:18 ق.ظ | #5

    آقاي كروبي شما كه كه ولايت فقيه جمهوري اسلامي و قانون اساسي را قبول كرده‌ايد و بوزينه را به رسميت شناخته اي پس غلط زيادي نكن بيخود مي كني ديگر در تظاهرات حضور پيدا كني اخه آدم احمق اگر تو ولي فقيه را قبول داري اونكه انتخابات را در روز 23 خرداد تاييد كرده احمق تو اگر قاتل را قبول داري پس گه مي خوري دم از مردم مي زني بيشرف بي ناموس خائن پست فطرف جاكش قدرت طلب معلومه كه دنبال قدرت بوده اي اي نامرد. پس خون كشته هاي عاشورا چي شد.

  5. ناشناس
    فوریه 5, 2010 در t 7:22 ب.ظ | #6

    آنقدر فحش ندید ببینم..

  6. نی سبز
    فوریه 5, 2010 در t 11:26 ب.ظ | #7

    درود بر شما
    نظرات من در مورد بعضی از 10 نکته ذکر شده
    1- موافقم و به نظرم توی اعلامیه هایی که چاپ می کنیم از حرف های این سه هم حتما بیاریم تا اون شایعه های بین مردم که اخیرا به وجود اومده از بین بره. بلاگ دیوارنویسی اعلامیه هایی از گزیده آخرین صحبت های اینا گذاشته.
    3- شعارهایی در جهت محکوم کردن اعدام ها برای 22 بهمن بسازیم. همچنین در تبلیغاتمون با یادآوری اعدام های دهه 60 می تونیم شدیدا روی این موضوع مانور بدیم و افراد رو به تظاهرات جهت اعتراض به این روند دعوت کنیم.
    5- با “حضور قدرتمند و البته مسالمت آمیزمون” می تونیم بار دیگه اصولگراهای میانه رو رو برای چانه زنی در بالا تحت فشار قرار بدیم. ما میتونیم همچنان به اهرم مجلس برای برکناری احمدینژاد تاکید داشته باشیم. این نکته ایه که موسوی و کروبی هم در صحبت های اخیرشون بش اشاره داشتن.
    6- اشتباهه که از الان با قاطعیت به مردم بگیم که برخورد و سرکوب و خشونتی از طرف حاکمیت نخواهد بود. چون اگه برخورد بشه مردم غافلگیر میشن و نمی دونن باید چی کار کنن و اوضاع میشه مثل 13 آبان. ما باید برای مقابله با برخورد سرکوبگران طرح به مردم ارائه بدیم. روی این موضوع لازمه خیلی کار شه.
    7- فک میکنم خیلی ها با این موضوع که شعار تند ندیم موافق باشن. بنابراین کار ما باید این باشه که شعارهایی رو از الان مشخص کنیم. حداقل موضوع شعارها. به نظرم بهترین شعار ها شعارهای علیه سیاست های اقتصادی دولته. باتوجه به افتضاح خوشه بندی و سهام عدالت و وضعیت کاخونه ها و کشاورزی و واردات و… به جز طبقه متوسط شهری که خواستگاه اصلی جنبش بوده الان ما میتونیم قشرهای ضعیف رو به جنبش جذب کنیم و برای اعلام اعتراضشون از اونها برای راهپیمایی دعوت کنیم. توی راهپیمایی تهدید دولت به اعتصاب هم به نظرم مفیده. همه ی این ها باید تو این یه هفته روش کار شبانه روزی شه.
    لطفا این موضوعات رو به بحث بذارید
    به امید پیروزی



حضور قدرتمند سبز ها در 22 بهمن � زبان سبز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter