۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

آپلود یک فایل در RapidshareوMediafireوچند سایت معتبر دیگر بطور همزمان!

درود هموطنان عزیز و بینندگان عزیز این سایت…

امروز با یه مطلب اومدم خدمتتون که حتما بدردتون می خوره ، بخصوص به درد دوستانی که سایتهای دانلود دارن! شما وبمستر محترم که یه فایل رو برای دانلود در اختیار دیگران میگذاری برای آپلود فایلتون در چند اپلود سنتر مجبوری یکی یکی به اونا سر بزنی و فایلتو روی سروراشون قرار بدی؟ مثال می خوای فایل X رو روی سرورهای Rapidshare وMediafire قرار بدید؟ خب مجبورید فایلتون رو یکی یکی روی سایتهای زیر آپلود کنی که خیلی وقت گیره! خب برای این مشکل سایت embedupload کارتون رو راحت کرده و شما فقط کافیه فایلتون رو در سایت مذکور آپلود کنید و این سایت خودش بطور همزمان فایلتون رو در سایتهایFilefactory و Rapidshare وMediafire وMegaupload و Hotfile و Depositfiles و 2shared آپلود میکنه و خیلی سریع لینکاشون رو تقدیمتون میکنه!!!

1.

2.

امیدوارم که از این سایت لذت و بهره کافی رو ببرید و زین پس بتونید با خیال راحت فایلهاتون رو طوری به اشتراک بگذارید که در چند آپلود سنتر در اختیار دیگران باشه.

منبع: اینترنت

بهروز باشید…



سايت تخصصی آموزش جاوااسكريپت ، وب و طراحي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter