۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

نكاتی مهم در مورد راهپیمایی 22 بهمن


1- بر اساس اطلاعات موثق رسیده از پایگاه‌های بسیج اطراف تهران و استانهای مجاور ، قرار است تعداد زیادی از خانواده‌های بسیجی همانند روز 9 دی از شهرستانها به تهران انتقال داده شود و محل تجمع این افراد نیز قرار است در میدان آزادی ‌باشد. لذا به نظر می‌رسد جیره خواران دولت كودتا به دوبخش اصلی تقسیم شده كه بخش اول شهرستانیها بود كه همگی در میدان آزادی مستقر می‌شوند و بخش دوم كه تهرانی‌ها هستند قرار است در حاشیه میدان آزادی و خیابانهای اطراف مستقر شوند .

*برای دیدن ادمه متن به ادامه مطلب بروید*

2- به احتمال زیاد و بر اساس تجربیات سالهای گذشته تریبون و جایگاه سخنران ضلع شمال غربی میدان می‌باشد. لذا پیش بینی می‌شود ، جلوی محوطه چمن كاری شده میدان را با داربستهای فراوان و بلند محصور كرده وتنها بخش كوچكی را جلوی جایگاه خالی گذاشته تا تصویر برداری كنند. همچنین قسمت عقبی میدان كه باز هم چمن كاری شده را نیز به همین شكل قرار است ایزوله كنند تا سبزها فضای زیادی برای تجمع در میدان نداشته باشند. . لذا توصیه می‌گردد كه از همان ابتدای صبح به میدان آزادی رفته و میدان را تا جایی كه می‌شود ( چه محوطه محصور شده و چه فضای باز محصور نشده ) در اختیار خود قرار دهیم... فقط افرادی كه در خود میدان جمع شدند نباید زودتر از ساعت 11 اقدام به دادن شعارهای مربوط به جنبش سبز كنند كه درگیری ایجاد نشود.

3- استراتژی پلیس در روز قدس اینچنین بود كه از ساعت 10.30 صبح با لایه‌های متعددی از نیروهای ضد شورش جلوی انبوه جمعیت را از میدان ولیعصر گرفته و جمعیتی را كه از 7تیر به این سمت حركت می كردند را متوقف كرده و نگذاشتند كه پیشروی كنند.و در ساعات انتهایی مراسم ( حدود ساعت 1) هم به مردم حمله كردند و درگیرها آغاز شد. در خیابان آزادی هم دقیقن همین اتفاق رخ داد و جمعیت را از میدان انقلاب به سمت خیابان كارگر و نهایتاً پارك لاله هدایت كردند و بعد با مردم درگیر شدند.....لذا احتمال داده می شود كه برای روز 22 بهمن تعداد جمعیت سبز حد فاصل پل یادگار تا میدان را یه جوری كنترل ( تحمل) كنند و برای جمعیت قبل از آن هم مانع ایجاد كنند ... بطور مثال یك سد قطور از نیروهای ضد شورش در شرق و شمال میدان انقلاب ایجاد كنند تا جمعیتی كه از سمت چهار راه ولیعصر ، میدان فردوسی ، پیچ شمیران و میدان امام حسین و همچنین افرادی كه از خیابان كارگر و بلوار كشاورز و میدان ولیعصر حركت كرده اند را نگذارند از میدان انقلاب جلوتر رفته و به مردم داخل خیابان آزادی ملحق شوند. لذا پیشنهاد می‌گردد دوستان جنبش سبز به طرق ذیل به راهپیمایی بپیوندند:



الف- استفاده از مترو :

A- دوستانی كه منزلشان در مناطق مركزی و شمالی تهران می‌باشد و از خط یك مترو استفاده می كنند ( ایستگاه میرداماد ، حقانی و... به سمت جنوب ) : در ایستگاه‌ دروازه دولت از قطار پیاده‌شده و وارد خط دو ( مسیر منتهی به صادقیه) شده و در ایستگاه‌های نواب ، آزادی، دانشگاه شریف پیاده شده و به جمعیت بپیوندند.

B- دوستانی كه منزلشان در مناطق شرقی تهران ( تهرانپارس و ...) و از خط دو مترو استفاده می‌كنند در ایستگاه‌های نواب ، آزادی، دانشگاه شریف پیاده شده و به جمعیت بپیوندند.

C- دوستانی كه منزلشان در مناطق جنوب شرقی تهران (خیابان پیروزی ، میدان شهدا و... ) و از خط 4 مترو استفاده كنند : در ایستگاه‌ دروازه دولت از قطار پیاده‌شده و وارد خط دو ( مسیر منتهی به صادقیه) شده و در ایستگاه‌های نواب ، آزادی، دانشگاه شریف ) پیاده شده و به جمعیت بپیوندند..



ب- استفاده از سایر وسائل نقلیه :

دوستانی كه از ماشین شخصی و یا سایر وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌كنند بهتر است طوری برنامه‌ریزی كنند كه یا از خیابانها و كوچه‌های فرعی منتهی به خیابان آزادی به جمعیت بپیوندند. و یا از طریق بزرگراه‌ها خود را به سمت شمال میدان آزادی ( میدان صادقیه و شیخ فضل اله و طرشت و... ) رسانده و با جمعیتی كه از شمال میدان حركت كرده اند ( بزرگراه محمدعلی جناح )خود را به میدان آزادی برسانند. همچنین انتهای بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام و خیابانهای اطراف آن محل خوبی برای پارك اتومبیلتان می‌تواند باشد.



4- نكته مهمی كه نباید از آن غافل شد شعارهای روز 22 بهمن است، یكی از كارهایی كه كودتاچیان انجام می دهند این‌ست كه برخی از شعارهایی كه به قول خودشان ساختارشكن هستش را ضبط كرده و به خورد مردم عادی می‌دهند.... نكته ظریفی كه در این مطلب هستش اینه كه اكثر شعارهای مردم را بدون هیچ ترسی پخش كردند و نگران شكستن حرمتش هم نشدند( مرگ بر اصل ولایت فقیه ، پاره كردن عكس خمینی و.... ) ولی تنها چیزی كه جرات پخش آن را ندارند و به شدت هم ماتحتشان را می‌سوزاند ، شعارهای مربوط به خامنه‌ای هستش ... شعار مرگ بر خامنه‌ای ، خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله و سوزاندن عكس و مچاله كردن اسمش را تاكنون جرات به پخش نكرده‌اند. لذا ضمن تاكید بر حفظ آرامش و سكوت در هنگام آغاز مراسم ، پیشنهاد می گردد هنگام خواندن قطعنامه شعارهای فوق داده شود .....



5- قطعنامه 22 بهمن برای جنبش سبز یك كلمه می باشد : "رفراندوم "

لذا هنگام قرائت قطعنامه توسط سخنران همگی یكصدا فریاد می زنیم:

"رفراندوم رفراندوم اینست شعارملت"

درضمن پیشنهاد می شود كه روی كاغذ A4 با فونت بزرگ نوشته شود

قطعنامه مردم برای راهپیمایی 22 بهمن---- رفراندوم

6- نكته مهم دیگر نیز شعارهای بلندگوی مراسم همانند روز نمازجمعه به شعارهای مرگ بر روسیه و .... تغییر یابد.




پیکس تو پیکس(جدیدترین اخبار سبز) - نكاتی مهم در مورد راهپیمایی 22 بهمن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter