۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

قسم‌مقام وزارت‌كشور:نگفتند دررای دست‌ببریم

معاون سیاسی وزیر كشور گفت: حضور میلیونی مردم ما در صحنه‌های مختلف و از جمله انتخابات از نقاط قوت نظام ماست، لذا دشمنان از راه مقابله با این حضور برای ضربه زدن به نظام ما وارد شده‌اند.

به گزارش ایسنا سیدصولت مرتضوی در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری كرمانشاه با اشاره به بخشی از وصیت‌نامه امام(ره) مبنی بر این‌كه « پس از من میزان، وضع فعلی افراد است» اظهار كرد: در حوادث اخیر متاسفانه برخی افراد كه امام و انقلاب را همراهی می‌كردند، عدالت انقلاب را برنتافتند و بستر دخالت بیگانگان در امور داخلی كشور را فراهم كردند.

وی خاطرنشان كرد: اگر بی‌خردی بنی‌صدر و جبهه ملی و آن منورالفكران بی‌غیرت دهه اول انقلاب نبود و آن تشنجات داخلی توسط منافقین و گروه‌های معاند ایجاد نمی‌شد، قطعا آن جنگ سنگین علیه ما شروع نمی‌شد. اكنون هم می‌بینیم بسیاری از اشخاص كه منصبی داشتند با ساخت یك دروغ بزرگ زمینه این حوادث اخیر را به وجود آوردند.

وی ادامه داد: به عنوان یك مجری انتخابات قسم جلاله می‌خورم كه در كلان كشور از وزیر گرفته تا معاونین، استانداران، فرمانداران و بخشداران، احدی توصیه نشد كه دخالتی در سرنوشت انتخابات داشته باشد.

معاون سیاسی وزیر كشور با بیان این‌كه " بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، دشمن در تهاجم فرهنگی به دنبال آن است كه نقاط قوت ما را به نقاط ضعف تبدیل كند" تاكید كرد: حضور میلیونی مردم ما در صحنه‌های مختلف و از جمله انتخابات از نقاط قوت نظام ماست.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آن‌هایی كه یك بار تجربه كرده بودند و با تغییر در ظاهرشان، اعتقادات‌شان و فرهنگ‌شان و با بیان اظهارات ضدانقلاب پسند و دشمن‌پسند ورود به عرصه انتخابات كرده و درانتخابات نهم شكست سختی خورده بودند، درس نگرفتند كه ملاك پذیرش اكثریت مردم التزام عملی به اسلام و قانون اساسی و راه امام(ره)، اجرای كامل عدالت، دست بریدن از بیت‌المال و بریدن دست افرادی است كه دست در بیت‌المال دارند.

وی با بیان این‌كه " همخوانی و هم‌آوایی برخی شكست خوردگان با آشوبگران مشهود است" افزود: حالا كه با ریزش شدید مواجه شده‌اند می‌گویند ما هستیم.

مرتضوی در ادامه با بیان این‌كه " باید دوران پیش از انقلاب و ابتدای انقلاب را برای نسل سومی‌ها بازگو كنیم" گفت: امروز كشور ما در تمام عرصه‌ها به پیشرفت‌های شایانی دست یافته و از حیث اقتدار نظامی بازدارنده نیز به جایی رسیده‌ایم كه دیگر تفكر تهاجم نظامی به ایران از فكر استكبار رخت بربسته، اگر این بستر را دین به درهم فروشان و دنیاطلبان فراهم نكنند.


نظرات بینندگان:

بعد از هشت ماه، آقای حداد عادل هم تازه یادش آمده كه خدا را گواه بگیرد كه منظور وی از حضور در هیأت بیطرف! بررسی نتایج انتخابات، به قصد دانستن وقوع یا عدم وقوع تقلب بوده است. غافل از آنكه ایشان پیش از تشكیل چنین هیأتی و اصولاً پیش از هرگونه اقدام عملی این هیأت، در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبكه دو تلویزیون حضور پیدا كرد و آب پاكی را روی دست همگان ریخت و اعلام كرد كه انتخابات در صحت و سلامت برگزار شده است. كاش آن موقع هم یاد خدا بود و قبل از هرگونه اظهارنظر خوشایند عده ای، با در نظر گرفتن مسئولیت شرعی و اخلاقی هرگونه تحلیل و تفسیری، نسبت به ایراد اتهام به معترضین با احتیاط بیشتری برخورد می كرد.

کد: 145786 | 17 بهمن 1388 ساعت 17:33

ببخشید. باقری لنكرانی، وزیر نبودند؟ در چند شهر به نام احمدی‏نژاد سخنرانی و فحاشی و دروغپراكنی كردند؟
دیگران هم...

کد: 145755 | 17 بهمن 1388 ساعت 16:44

كار كار این انگلیسیهای بی ناموسه، خودشان تقلب كردن انداختن گردن ما. دروغ چرا تا قبر آآآ

کد: 145752 | 17 بهمن 1388 ساعت 16:41

حد اقل دم خروس رو قایم كنید بعد قسم بخورید

کد: 145717 | 17 بهمن 1388 ساعت 14:55

منظور ایشان این بود ,در دست رای بردند!!!

کد: 145691 | 17 بهمن 1388 ساعت 12:46

اگر یك لحظه قبول كنیم تقلب شده، آیا می توان قسم ایشون رو قبول كرد؟ كسی كه تقلب می كنه قسم دروغ هم میخوره. باید به این مقام گفت كه مردم اعتماد به حكومت رو به طور كامل از دست دادند. با قسم و آیه كه نمیشه اعتمادسازی كرد.

کد: 145660 | 17 بهمن 1388 ساعت 11:57

به نام خدا و با سلام به همه دلسوزان و آزاد اندیشان.
قواعد ریاضی، شواهد آماری، دستپاچگی در شمارش و اعلام آرا، سه دلیل قطعی در ساختگی بودن نتایج اولیه انتخابات است. ساختگی بودن نتایج الزاماً به معنی تقلب گسترده و تأثیر گذار نمی تواند باشد، اما شما را (منظور وزارت كشور و شورای نگهبان است) به خدا و وجدانتان قسم می دهم، اگر سوء نیتی در كار نبود، چه الزامی باعث شد در حالی كه صندوق های اخذ رأی بدون كوچكترین مزاحمتی كه باعث اخلال و اختلال در امر شمارش و اعلام آرای انتخابات گردد، در اختیار شما قرار گرفته بود، و می توانستید به راحتی و بدون مزاحمت بهترین راهكارها را در اعلام نتایج صحیح، منطقی و خدشه ناپذیر انتخابات اتخاذ نمایید، آماری منتشر كردید كه تا قیام قیامت مورد شبهه خواهد بود. لطفاً ملتمسانه خواهش می كنم، بحث را عقیدتی نفرمایید. والله بالله و تالله حرف من از سر بی اعتقادی به ولایت فقیه یا زیر سؤال بردن اركان نظام نیست. به خدا قسم هیچ نیازی به قسامه و كشیدن پای رهبری به این قضایا نبوده و نیست. ما نه نیازی به قسم شما داریم، نه دلمان می خواهد به خاطر یك مسئله كاملاً سیاسی و اجتماعی همه اركان نظام را بهم بریزیم و خدای ناكرده توهین و اتهامی متوجه سران نظام كنیم. شما كافی بود با معتبر دانستن اعتراضات و دوری از مواضع تهمت، بهترین تصمیم را می گرفتید كه نگرفتید. بنده حقیر سراپا تقصیر بعد از هشت ماه مهمترین عامل ایجاد شبهه در انتخابات را عملكرد نادرست وزارت كشور و ستاد انتخابات و نیز همراهی، حمایت و تأیید نابجای این عملكرد توسط شورای نگهبان می دانم. از قدیم گفته اند مرغتو بپا، همسایه تو دزد نكن. اگر عملكرد وزارت كشور شبهه ناك نمی بود، چه كسی جرأت می كرد بگوید تقلب شده یا فرضآ حتی با وجود جسارت در اعلام تقلب، كدام عاقل منصف مسلمانی، اركان نظام اسلامی را به خزعبلات عده ای ترجیح می داد.
جناب آقای مرتضوی! كاش به جای اینكه بعد از هشت ماه برای فرار از اتهامات، قسم جلاله یاد كنی، همان هشت ماه پیش اولاً با شفافیت در عملكرد، باعث ایجاد سوء ظن در مردم نمی شدی و ثانیاً با پاسخ منطقی، صحیح و مستند به اعتراضات و شبهات موجود، راه ادامه لشگركشی های خیابانی را مسدود می ساختید، ثالثاً گناه اهمال و بی توجهی به قانون و مردم را با هزینه كردن از رهبر عزیز انقلاب كه چشم و چراغ 70 میلیون ایرانی و نه تنها رأی دهندگان به آقای احمدی نژاد بوده و هستند، جبران نمی نمودید.
در پایان حالا كه هشت ماه از آن حوادث تلخ گذشته است و به قول خودتان سر فتنه را قطع و چشمش را كور نموده اید و ملت را قانع فرموده اید، چه نیازی به قسم جلاله بود كه آخرت خودتان را هم به این دنیای فانی و زودگذر پیوند بزنید.
خدا انشاءالله از سر تقصیرات همه ما بگذرد. بیشتر هم از تقصیرات من.
آینده جان لطفاً این درد دل را به گوش آقای مرتضوی برسان كه شقشقةُ هدرت.

کد: 145649 | 17 بهمن 1388 ساعت 11:25

راست میگه. مدیران میانی خودشان تصمیم به این كار گرفتند

کد: 145639 | 17 بهمن 1388 ساعت 11:05

من اصلا ادعا نمی كنم كه در انتخابات تقلب شده است یا خیر. ولی اگر بعد از سالها اسنادواضحی ازتقلب رو شود، اصلا تعجب نمی كنم. وقتی قرار بود یك نفر با سابقه دروغ آشكار در مجلس، تقلب در مدرك و دزدی (دریافت حقوق نامشروع از بیت المال با مدرك تقلبی) را با اصرار، مدیر وزارت كشوری كنندكه باید در اوج امانتداری در رای مردم باشدوحتی پس از آشكار شدن تخلفات متعددش، رییس جمهور وقت از وی قاطعانه دفاع می كرد، آیا بایداز تقلب احتمالی در رای مردم تعجب كرد؟
حالا این وسط اگر كسی قسم جلاله خورده باشد یا نخورده باشد فرقی نمی كند. قضاوت ما بر اساس عملكردهای قبلی است نه بر مبنای قسم خوردن یك نفر!

کد: 145636 | 17 بهمن 1388 ساعت 10:58

"همخوانی و هم‌آوایی برخی شكست خوردگان با آشوبگران مشهود است" اینقدر آشوبگر و اغتشاشگر به مردم گفتند، یادشون رفته كه اعتراضات بر سر انتخابات بود!

کد: 145635 | 17 بهمن 1388 ساعت 10:58

شهر سرخه سمنان 11 هزار جمعیت دارد و رئیس دولت كنونی 13 هزار رای در این شهر آورده...

کد: 145626 | 17 بهمن 1388 ساعت 10:40

سلام بخوانندگان ، سلام به مسؤلین سایت
ضرب المثلی هست كه می گوید « گفتی ، باور كردم ، اصرار كردی شك كردم ، قسم خوردی فهمیدم كه دروغ می گوئی»
این آقای معاون سیاسی وزارت كشور ، چطور فكر نمی كند كه وقتی مردم دم های خروس زیادی را دیده و می بینند چرا باید قسم ایشان را بپذیرند؟
كسی كه انتظار دارد مردم قسم اورا باور كنند نمی تواند حد اقل به راحتی آب خوردن مخالفین خود را به بی خردی و بی غیرتی متهم كند و این اقدام از انسانهای بی مبالاتی برمی آید كه قسم هایشا ن چنانكه در بالا گفته شد ضمن آنكه دلیلی بر دروغگوئی آنها هست ،بی ارزش نیز می باشد.

علاوه از این آقای معاون سیاسی وزارت كشور باید بار دیگر جریان انقلاب و شعار های آنرا مرور كنند تا متوجه شوند كه در تحلیل شرائط منتهی به حملهء صدام و طرفدارانش به ایران دچار اشتباه هستند. دلیل حملهء نا جوانمردانهء صدام و هم پیمانانش آنهائی نبود كه مورد اشارهء ایشان قرار گرفته است.

حركت توفندهء مردم با انگیزه های ضد ظلم و ضد سلطه كه در آن زمان از اسلام و ایدئولوژی های دیگری كه هنوز انگیزنده بودند ، نشأت می گرفت ، می رفت تا با شعار صدور انقلاب ، خطر های جدی برای منافع و سلطهء سلطه گران بوجود آورد و بساط دست نشاندگی را در منطقهء حساس خلیج فارس و خاور میانه برچیند. طبیعی بود كه جریان سلطه براحتی خود راتسلیم چنین جریانی نكند. به خصوص كه كشور های سلطه به این نكته نیز توجه كردند كه نظام جدیدالتأسیس جمهوری اسلامی ، قصد دارد هدف های خود را با دور زدن ضوابط حقوق بین الملل به ظاهر مورد تأئید قرار گرفته بین المللی كه مثلا"خاك سفارتخانهء هر كشوری را بخشی از خاك آن كشور می داند پی بگیرد در حالی كه ما سفارت آمریكا در ایران را اشغال كرده بودیم ، در چنین شرائطی ، هر عكس العملی از ناحیهء قدرت های سلطه دور از انتظار نبود كه دیدیم.

مواردی را كه آقای معاون سیاسی وزارت كشور به آنها اشاره كردند نباید بعنوان زمینه و بستر ساز تهاجم بیگانگان به ایران تلقی شو د بلكه آنها مواردی هستند كه نشان می داد زاویه هائی از همان زمان بتدریج میان سیاست های نظام با شعار ها و وعده های داده شده در حین انقلاب و مطالبات شهروندی مردم در حال بوجود آمدن است و تا امروز ادامه یافته و بیشتر شده اند كه بحران امروز كشور حاصل همان زوایاست.

البته برای بررسی آغاز جنگ علیه ایران می توان فاكتور های دیگری را نیز مورد بررسی قرار داد كه جای آن در اینجا نیست .




ا

کد: 145559 | 17 بهمن 1388 ساعت 05:14

دم خروس پیداست.

کد: 145558 | 17 بهمن 1388 ساعت 04:42

پس با این حساب سر خود و خود جوش این عمل رو انجام دادین!
البته من تقلب رو تایید و تكذیب نمیكنم (كه یه موقع نظرم فیلتر بشه!) ولی به نظر شما كسی كه رای مردم رو تغییر بده، میشه به قسمش اطمینان كرد؟!!!

کد: 145541 | 17 بهمن 1388 ساعت 02:06

خوب زودتر قسم جلاله میخوردی دیگه انقد درگیری و خونریزی نمیشد، انقد بیگناه زندانی نمیشدن، این همه بیگناه هم كشته و زخمی نمیشدن. الان كه قسم خوردی من باورم شد!!

کد: 145536 | 17 بهمن 1388 ساعت 01:48

نقل است كه:
«گفتی، باور كردم؛
تكرار كردی، شك كردم؛
قسم خوردی، یقین كردم كه دروغ می گویی!»

کد: 145530 | 17 بهمن 1388 ساعت 01:10

چه توهمی

کد: 145527 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:46

بابا یكی اینارو از خواب بیدارشون كنه! اونایی كه دستشون الان تو بیت المال هست دیگه اون قبل سال 84 یها نیستن!(تازه اگه خیلی اصرار دارند كه قبلی ها دستشون تو بیت المال بوده!) لطفا لیست ردیف بودجه ی نورچشمی ها رو بذارید جلوشون تا ببینن دست تو بیتامال كردن یعنی 10 برابر مقدار مورد نیاز بودجه گرفتن از دولت!!!!!
یك چیز دیگه هم كه جالبه قسم جلاله ی ایشون به عدم توصیه پذیری بود...یاد مكانیزم معكوس تو روانكاوی افتادم!قابل توجه آقای یامین پور (مجری بی طرف!) كه خیلی به روانكاوی علاقه دارند!

کد: 145521 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:36

اینرو كه همه می دونن. از كسی نخواستن در رای ها دست ببرن. یه هویی یه نتیجه دیگه از روی شكمشون اعلام كردن.

به هر حال، اون دوره دیگه گذشت، اینها معترضین رو كشتن و خون بیگناه رو دستانشونه. حكومت ظلم، غاصب حق ائمه.

کد: 145520 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:30

تا اونجایی كه من می دونم آدم های ضعیف و دروغگو برای پوشاندن ضعف یا دروغشان قسم می خورند مثل كودكانی كه كاری انجام می دهند ولی قسم می خورند كه آن كار را انجام نداده اند

کد: 145516 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:07

راست میگه بنده خدا! آمار سازی با رای سازی فرق داره. تو آمار سازی نیازی به رای نوشتن (دست بردن در رای) و از این جور مسایل نیست. كم هزینه و سریع.در عرض یك ساعت شاید هم كمتر شصت و سه درصد ازش در میاد.

کد: 145512 | 16 بهمن 1388 ساعت 23:56





قسم‌مقام وزارت‌كشور:نگفتند دررای دست‌ببریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter