۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

اظهارات شگفت سردار جوانی:شیرین عبادی بهائی صهیونیست، رهنورد مثل او فكر میكند

رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران به تحلیل فیلم انتخاباتی موسوی و كناره گیری خاتمی از رقابتهای انتخاباتی پرداخت.

اهم اظهارات سردارجوانی كه در مسجد حبیب‌بن مظاهر اصفهان مطرح شد وخبرگزاری ایلنا آن را مخابره كرده به شرح زیر است:

باسفر خاتمی به چند شهر مشخص شد،وی رای نمی‌آورد پس كنار رفت و قرار شد نخست وزیر امام بیاید و به گونه‌ای ظاهر شود كه از هر طرف رای جمع كند.

در موضوع هسته‌ای طی سال‌های گذشته همه قدرت‌های جهانی دست در دست هم دادند تا با امكانات بین المللی ملت ایران را متقاعد كنند كه دست از پیشرفت‌های هسته‌ای بر دارد. ولی با مقاومت ملت كار به جایی رسیده است كه امروز می‌گویند، چاره‌ای جز پذیرش یك ایران هسته‌ای نداریم و این نشانه تبدیل شدن ایران به یك قدرت جهانی است.

جنگ نرم به دنبال تغییر فكر و باورهای مردم است و ابزارهای این جنگ نوین دیگر توپ و تانك و سایر سخت افزارها نیست، بلكه ابزار آن‌ها قلم، اینترنت، ماهواره و CD است. آنان معتقدند اگر بخواهیم شیعیان را آسیب‌پذیر كنیم باید فرهنگ عاشورا و مهدویت را از او بگیریم و ولایت فقیه را در بین آنان ضعیف كنیم و جنگ نرم امروزه به دنبال این موارد است.

برخی روزنامه‌ها در زمان دوم خردادگستاخی و جسارت را تا جایی پیش بردند كه فرهنگ عاشورایی را به شكل گوناگون زیر علامت سوال قرار داده و در روز عاشورا 88 هم افرادی را در خیابان می‌بینیم كه فریاد "حسین حسین شعارشان جنایت افتخارشان" سر می‌دهند زیرا جنگ امروز جنگ با اعتقادات و باورهای ماست و دشمن رمز پیروزی خود را غلبه بر این باورها و اعتقادات می‌داند.

دشمن به قدری بر روی ایجاد تردید بر روی اصل ولایت فقیه كار می‌كند كه عده‌ای در روز عاشورا شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" سر دهند كه این یعنی مرگ بر اصل اسلام كه هدف دشمن است.
ممكن است شما ببینید فرزند شما كه از فضای مجازی اینترنت استفاده می‌كند ممكن است حرف‌های عجیبی بزند كه البته وقتی از افرادی كه عمر خود را در راه انقلاب صرف كرده‌اند، سخنان عجیب می شنویم از یك جوان چه انتظاری می رود.

پس از گذشت حدود بیست سال از موضوع آیت‌الله منتظری هنوز معدود افرادی هستند كه تردید دارند حق با چه كسی بود زیرا منتظری فردی با سابقه مبارزاتی و مرجع تقلید بود، در انتخابات هم افرادی تردید می‌كنند حق با موسوی است یا احمدی نژاد زیرا موسوی فردی با سابقه قابل توجه و نخست وزیری در زمان امام است و این از مشخصات زمان فتنه است كه تشخیص حق از باطل در این زمان مشكل می شود.

سه جریان اصلی فعال در جنگ نرم دشمن وجوددارد. جریان اول كه دشمن اصلی است نظام سلطه جهانی مانند صهیونیسم جهانی است . جریان دوم جریان ضد انقلاب شناسنامه‌دار است كه از اول انقلاب گروه‌هایی مانند منافقین، توده‌ای‌ها، نهضت آزادی و سایر گروه‌ها دشمنی خود را با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل نشان دادند و به همراه جریان اول سال‌ها جنگیدند و دشمنی خود را به ملت نشان داده‌اند. امروز مشكل این است كه به جبهه دشمن جریان سومی اضافه شده است كه این گروه سوم ریزش‌های انقلاب هستند و اینان بر اساس سنت همان افرادی هستند كه سال‌های سال با پیامبر بودند ولی بعد از فوت رسول اكرم(ص) در برابر امیرالمومنین(ع) قرار گرفتند و اكنون نیز می‌بینیم افرادی كه سال‌ها با امام بودند، اكنون در برابر مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند و اینجاست كه باید طلحه و زبیرهای زمان را بشناسیم كه متاسفانه در بین آنان دانه درشت هایی دیده می‌شود و افرادی را می‌بینیم كه سابقه 8 سال ریاست جمهوری، نخست وزیری و ریاست مجلس را دارند.

آمریكایی‌ها به سروش پول می‌دهند تا افكار او را ترویج كنند زیرا حرف او این است كه قرآن كلام خدا نیست و قابل نقد است كه این تفكر در راستای اهداف دشمنان برای ضربه به اعتقادات مسلمانان است.

سروش وگنجی وكدیور و مهاجرانی نماز می خوانند و روزه هم می‌گیرند ولی می‌گویند اسلام را باید به گونه ای فهمید كه با اعلامیه حقوق بشر هم همخوانی داشته باشد در حالی كه امام خمینی(ره) مطرح می‌كنند ببینید رسول الله، امیرالمومنین(ع)، امام صادق و امام باقر چه می‌گویند.

متاسفانه برخی از صحبت‌ها از جانب افرادی مطرح می‌شود كه زمانی با امام بوده‌اند و مصیبت اینجاست كه بعضی اوقات این مسائل را از جانب امام مطرح می‌كنند مثلا آقای كروبی دم از امام می زند ولی شعار او شعار اوباما یعنی Change است و چنین روزهایی باید بیاید تا مشخص شود مشاوران آنان با سفارتخانه‌های خارجی مرتبط بوده‌اند.

بنای دشمن و جریانات ضد انقلاب این بود كه در این انتخابات به هر نحو اداره كشور را به دست بگیرند و با استفاده از تجربه 8 ساله همه چیز را تغییر دهند و به همین دلیل فردی را انتخاب كردند كه بتواند رای جمع كند.

ابتدا خاتمی به صحنه آمد ولی با سفر او به چند شهر مشخص شد رای نمی‌آورد پس كنار رفت و قرار شد نخست وزیر امام بیاید و به گونه‌ای ظاهر شود كه از هر طرف رای جمع كند.

در دو مستند تلویزیونی میرحسین موسوی این مساله مشخص است كه در مستند اول به دیدار مراجع می‌رود و همسر شهید باكری نشان داده می‌شود كه می گوید وقتی موسوی را می بینم شهید باكری را حس می‌كنم و در مستند دوم می بینیم برای مخاطب دیگری ساخته می‌شود و در آن خانم زهرا رهنورد، معصومه ابتكار و فاطمه معتمد آریا حضور پیدا می‌كنند.

خانم معتمدآریا نماد یك فمینیست است و حضور زهرا رهنورد در كنار موسوی این تصور را ایجاد می‌كند كه پس از پیروزی موسوی، او معاون اول او خواهد شد.

اگر بخواهیم بدانیم زهرا رهنورد كیست كه البته نام واقعی دیگری نیز دارد، وقتی رابطه او با شیرین عبادی را بررسی كنیم می‌بینیم شیرین عبادی فردی است كه از نظر عقاید عریان و آشكار است ولی رهنورد فردی با همان اعتقادات ولی پوشیده است.

شیرین عبادی یك بهایی صهیونیست است كه با اسلام مشكل دارد.

برآورد شده بیش از 400 شركت از نظر مالی از موسوی حمایت كرده‌اند و با این وجود در مناظره حاضر می‌شوند و می‌گویند دست ما در جیب نفت نیست و برای تبلیغات مشكل داریم.

چون موسوی وقتی رای نیاورد به جای پیگیری قانونی به كف خیابان رفت و می‌بینیم یكی از وزیران دولت اصلاحات به صراحت مطرح می‌كند اگر دو الی سه روز جمعیت را كف خیابان نگه داریم رهبری مجبور می‌شود دست‌های خود را بالا ببرد و این یعنی اینكه به رای مردم خیانت كند و اینگونه عدالت رهبر زیر علامت سوال برود و شاید این هدف اصلی آنان از این قضیه بود.

اگر دیروز امام از سوی یك منتظری خون دل می‌خورد امروز مقام معظم رهبری از منتظری‌ها خون دل می‌خورد.

نظرات بینندگان:

همگی اینها از قماش احمدی نژاد هستند.
تمام این اتهامات و ابداعات در دین زمانی اغاز شد كه اقای احمدی نژاد روی كار امدند

کد: 145700 | 17 بهمن 1388 ساعت 13:14

ببند

کد: 145688 | 17 بهمن 1388 ساعت 12:37

حالا خوبه شعار مردم الله اكبر و یاحسین میرحسینه اگه نبود چی میگفت. میگه خاتمی چندتا سفر رفت معلوم شد رای نمیاره!!! منظورت همون اصفهان بود كه بزرگترین استقبال تاریخ شهر اصفهان بود از یه نفر دیگه؟! حیف كه آینده تایید نمیكنه نه یه سری چرت و پرت بارت میكردم خنك شم!

کد: 145686 | 17 بهمن 1388 ساعت 12:36

یاد امام ره به خیر سفارش كرده بودن كه نظامیان در سیاست و اقتصاد وارد نشوند.....به وصیتش عمل نشد....حال این روزگارمان است

کد: 145624 | 17 بهمن 1388 ساعت 10:39

بابا فحش بچه صلواته !!!!
بالاخره هر كی هر قدر فهمش برسه لیاقتش هم به همون مقداره !!!
واسه همینه كه یكی سردار می شه و یكی بر دار!!!!

کد: 145582 | 17 بهمن 1388 ساعت 07:56

شك نكنید ظالم رفتنی است....

کد: 145574 | 17 بهمن 1388 ساعت 07:08

با این اوصاف این برادران تدارك محاكمه صحرایی جناح مخالف دولت را دیده بودند. حالا كی باور میكنه در انتخابات دخالت نكرده باشند؟

کد: 145555 | 17 بهمن 1388 ساعت 04:27

خانوم رهنورد یه صهیونیست هستند اما اقای مشایی كه دوست ملت شهید پرور اسرائیل هستند اولیاء الله.
خانوم رهنورد پوشیده صهیونیست هستند اما اقای شمقدری كه خواهان عریان شدن خانوم های ما هستند یك مسلمان به تمام معنا
بابا شماها دیگه خودتونم نمیفهمید چی میگید. حداقل یه كم رو حرفایی كه میزنی فكر كن تا بعدش پشیمون نشی

کد: 145546 | 17 بهمن 1388 ساعت 03:18

پیرو اظهارات علنی و خصوصی برخی مقامات اجرایی در راستای منتسب كردن برخوردهای دو ماه اخیر به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ یك منبع آگاه این‌گونه اظهارات را فرافكنی دانست.

به گزارش خبرنگار «آینده»، طی دو ماهه اخیر و در حالی‌كه سپاه پاسداران نقش چندانی در دستگیری‌ها و برخوردها نداشته است، برخی مقامات اجرایی در سخنان خود در جلسات خصوصی و علنی قصد دارند این‌گونه برخوردها را به سپاه پاسداران نسبت دهند در حالی‌كه این مطلب خلاف واقع می‌باشد.

كد خبر: 18168

کد: 145542 | 17 بهمن 1388 ساعت 02:21

این تهمت ها تازگی ندارد: برخی از روحانیون مخالف مشروطه، مانند شیخ فضل‌الله نوری نیز طرفداران مشروطه را از دم پیرو باب می‌دانستند.

کد: 145531 | 17 بهمن 1388 ساعت 01:12

این آقا نمیدونه كه برای پیامبر (ص) نباید از كلمه «فوت» استفاده كرد و از كلمه «رحلت» استفاده میشه. كلمه فوت برای فخر كائنات توهین آمیزه. عجب آدمایی وظیفه دفاع از دین رو بر عهده گرفتن.

کد: 145528 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:57

چه توهمی

کد: 145525 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:45

آقای جوانی اون كسی كه با اسلام مشكل داره شما هستید كه شهوت و قدرت كورتون كرده و هر چی از دهنتون در میاد نثار بقیه می كنید...
واقعا باید تو دهن این آدم های متملق خاك ریخت!

کد: 145523 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:42

واقعا قباحت داره میر حسین اگه 400 تا شركت حامیش بود شما كل بودجه بیت المال را حروم كردذین برا تبلیغاتتون خجالت بكشین مردم را احمق فرض كردین شما اگه مثلا ظاهرا پوستر نزدین ولی 10 برابر پوستر پول پخش كردین بین مردم برای اینكه بهتون رای بدن خدا به حق روز ابعین شرتون را از سر ایران كم كند

کد: 145519 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:28

ایول ، عجب تحلیل باهالی بود ، طالبانم و القاعده هم اینجوری تحلیل میكنن كه یهو یه عالمه آدمو میفرستن فضا .

کد: 145518 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:24

یعنی این سردار به روح اعتقاد داره؟
یك سری حرف ها هست كه وقتی می شه زد كه سردار به روح اعتقاد داشته باشه

کد: 145515 | 17 بهمن 1388 ساعت 00:06

كجاش شگفت انگیز بوده تازه كافی هم نبود وباید خیانت هاشمیون را اضافه میكرده

کد: 145513 | 16 بهمن 1388 ساعت 23:56

كشور چه بازار مكاره ای شده است همه چیز در ان یافت می شود و جالب اینكه ظاهرا حراجی ققط در قسمت دین فروشی است . یك سردار سپاه یا از بهائیت اطلاعی ندارد و یا جزای اتهام مرتد به مسلمانی زدن را نمی داند كه در هر دوحال وای به حال ما با سپاهی كه چنین سردارانی دارد

کد: 145511 | 16 بهمن 1388 ساعت 23:48

واقعا باید برای این نظام خون گریست كه چنین مسئول بلند پایه ای تحلیل هایی تا به این حد نازل ارائه می دهد. خجالت دارد واقعا! یعنی جناح راست اینقدر بی كس شده كه امثال سردار جوانی تئوریسین آن هستند؟ بند به بند این سخنان حاوی تهمت هایی است كه زاییده توهمات آقایان است.

کد: 145509 | 16 بهمن 1388 ساعت 23:42

سردار! خیلی كوچكتر از اونی كه درباره شیرین عبادی حرف بزنی! خودتو جمع كن!

کد: 145506 | 16 بهمن 1388 ساعت 23:33

خیلی فكر نكنه خسته می شی
اینحوری فكر كردین كه از لحاظ قدرت نظامی از عربستان هم داریم كمتر می شویم

کد: 145505 | 16 بهمن 1388 ساعت 23:32




اظهارات شگفت سردار جوانی:شیرین عبادی بهائی صهیونیست، رهنورد مثل او فكر میكند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter