۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

پارلمان نیوز : درگیری لفظی واعظ آشتیانی و فردوسی پو ردر90

روزنامه جهان ورزش نوشت: "با اس ام اس هایی كه به طور گسترده پخش شد خط انحرافی شبكه سه و برنامه 90 مشخص شده است"این صحبت ها مربوط به مدیرعامل استقلال است كه در برنامه نود 21 دی ماه پشت خط آمد و به جای اینكه در مورد مسوولیت های خودش صحبت كند از مسائلی سخن گفت كه هیچ ارتباطی به او ندارد. مدیر عامل استقلال شب گذشته و در حالی كه آخرین روزهای عمرش را روی صندلی مدیریت اسنقلال می گذراند به جای اینكه در مورد دلایل افت و نتیجه نگرفتن استقلال صحبت كند . داستانی را كه از صبح شروع كرده بود را ادامه داد و تلاش كرد این طور نشان دهد كه او مدیری لایق برای ورزش دولتی است و عده ای از مخالفان دولت سعی دارند بد نامش كنند. او صبح دوشنبه در مصاحبه ای جنجالی شبكه 3 را متهم به تلاش برای بركناری اش كرده بود .واعظی آشتیانی با ادبیاتی مانند محمد آخوندی سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی و حتی مانند عزیزمحمدی در صحبت هایش در برنامه نود تلاش كرد این برنامه را خط انحرافی نامیده و با سیاسی كردن برنامه نود حاشیه های تیمش را توجیه كند.او با اشاره به SMSهایی كه به برنامه نود فرستاده شده بود تلاش كرد عادل فردوسی پور را هم در این جریان دخیل بداند و خود را تبرده كندو دقیقا مانند آخوندی و عزیزمحمدی كه تلاش كرده بودند از شهدا و حكومت مایه بگذازند تا رفتارشان را توجیه كنند.او البته از زمان ورود به استقلال همه فعالیت هایش را به همین صورت انجام می داد.مثلا سال گذشته وقتی لیدرهای استقلال علیه او شعار دادند توسط پلیس امنیت تهران به بازداشتگاه برده شدند و تحت لوای پرونده مبارزه با فساد مورد بازجویی قرار گرفتند. حتی شنیده می شد افراد نزدیك به او در بازجویی ها اعترافاتی از لیدرها گرفته اند كه توسط قلعه نویی تطمیع می شدند.حالا كه واعظی آشتیانی امیر قلعه نویی را ندارد كه متهم به خیانت كند سعی می كند نتیجه نگرفتن استقلال را با حمله به صدا وسیما جبران كند.او برنامه فردوسی پور را منحرف می خواند تا بتواند از این راه چند روز بیشتر به صندلی مدیریت استقلال بچسبد . هر چند كه به نظر می رسد او هم دوره اش تمام شده و باید در پایان دو هفته آینده جای دیگری را پیدا كند.

قسمتی از برنامه شب گذشته :

واعظ اشتیانی قسمتی از صحبت هایش مخالفان خودش رو در سكوها تهدید به پرونده سازی كرد :

" فیلم و عكس تمام این افراد مخالف مشخصه و ما مشغول كامل كردن پازل (پرونده ) این افراد و فرستادن این پازل به مراجع ذی صلاح جهت برخورد با اونا هستیم "

و لحن خشمناك او زمان گفتن این جمله حاكی از این بود كه سردار استقلال سعی دارد با همكاری همكاران قدیمی ماجرایی مانند ماجرای سال گذشته برای لیدرهای شناسایی شده پیاده كند.

فردوسی پور كه هم كه حسابی از دست این ادم خسته شده بود فقط سعی داشت زودتر تماس رو قطع كند و این كارو با جمله ای انجام داد كه آشتیانی را بر هم ریخت :
" به امید موفقیتتون اقای اشتیانی و ایشالا در هفته های اینده مشخص میشه طرفداران موافق این نوع مدیریت هستند یا خیر "

كه واعظ اشتیانی اجازه ی تموم شدن جمله رو به فردوسی پور نداد و با فریاد جملاتی سرشار از خشم را به زبان اورد:" بدون طعنه حرفتو بزن تا بدون طعنه جوابتو بگیری " ،"با اس ام اس هایی كه به طور گسترده پخش شد خط انحرافی شبكه سه و برنامه 90 مشخص شده است"،"اینا همه جریان هدایت شده ایه مشخصه منبعش از كجاست "و فردوسی پور با یه خنده ی ملایم و كوتاه جواب داد :"و لابد شما هم اسم اون اشخاص رو به احترام اقای مهندس رجائی نمیارید "اشاره به برنامه ای كه دعوای استقلال و سپاهان در برنامه نود مطرح شد.

اینجا بود كه صدای فریاد لرزان واعظ اشتیانی را می شد به وضوح شنید " اقای فردوسی پور مواظب حرف زدنت باش و ادب رو رعایت كن "و گوشی رو قطع كرد . و فردوسی پور اینبار با صورتی كاملا جدی و بدون كوچكترین لبخندی جواب داد :"از تذكر شما ممنون اما اینجا یه برنامه ی ورزشیه و برنامه ی موعظه و پند و اندرز نیست "



پارلمان نیوز : درگیری لفظی واعظ آشتیانی و فردوسی پو ردر90

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter