۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

مادر شهید در آخرین نشست احمدی نژاد چه می گفت؟

مادر شهید در آخرین نشست احمدی نژاد چه می گفت؟

در این مقطع فردی از داخل سالن با صدای بلند گفت: مرگ بر منافق و همه شعار دادند مرگ بر منافق، بار دیگر گفت: مرگ بر آمریكا و مرگ بر ضد ولایت فقیه همه شعار دادند مرگ بر ضد ولایت فقیه. اما زمانی كه وی گفت مرگ بر موسوی همه سكوت كردند و هیچ كس پاسخی نداد و احمدی نژاد با دیدن این شرایط سخنان خود را سریعا از سر گرفت

حضور و سخنرانی رییس جمهور در استان خوزستان، همچنان با حاشیه ها و شعارهایی همراه بود كه برخی با اهداف سیاسی و برخی بیانگر مشكلات مردم بود.

به گزارش خبرنگار "آینده" از اهواز، هنگامی كه احمدی نژاد در آخرین سخنرانی خود در تالار مهر اهواز در جمع خانواده های ایثارگر و شاهد در حال سخنرانی بود، زنی كه گفته شد مادر شهید است، برخاست و با فریاد سخنانی را ایراد كرد.

سخنان این مادر شهید نامفهوم بود ولی به حدی شدید بود كه نیروهای انتظامات سالن بارها خواستند وی را به سكوت دعوت كنند ولی این مادر شهید حاضر به سكوت نشد.

احمدی نژاد به این مادر شهید گفت: " چشم، به این موضوع هم می رسیم، چشم چشم"

در این شرایط باز هم این مادر شهید حاضر به سكوت نشد و سخنان خود را ادامه داد تا حدی كه احمدی نژاد سخنرانی خود را قطع كرد و لحظاتی به سخنان وی گوش داد و وقتی سخنان این مادر شهید با گریه و جیغ همراه شد، احمدی نژاد گفت:" گفتم كه چشم، چشم بعد از سخنرانی در خدمت شما هستم"
این مادر شهید همچنان به سخنان خود ادامه داد و دخترش نیز با وی همنوا شد كه در این شرایط احمدی نژاد گفت:" گفتم كه در خدمت شما هستم، اما اگر قصد دیگری دارید، حرف دیگری است"
در این شرایط احمدی نژاد سخنان خود را ادامه داد.

فردی از داخل سالن با صدای بلند گفت: مرگ بر منافق و همه شعار دادند مرگ بر منافق، بار دیگر گفت: مرگ بر آمریكا و همه جواب دادند مرگ بر آمریكا. بار دیگر گفت: مرگ بر ضد ولایت فقیه همه شعار دادند مرگ بر ضد ولایت فقیه. اما زمانی كه وی گفت مرگ بر موسوی همه سكوت كردند و هیچ كس پاسخی نداد و احمدی نژاد با دیدن این شرایط سخنان خود را سریعا از سر گرفت.

بارها در بین سخنان احمدی نژاد افرادی خاص كه قبل از سخنرانی احمدی نژاد وارد سالن شده بودند شعار مرگ بر كروبی دادند ولی حضار كه از خانواده معظم شهدا بودند، با سكوت به این افراد بی اعتنایی كردند.

این موضوع البته در روز اول به نحوی دیگر دنبال شد و در مصلای مهدیه اهواز كه در كنار مردم برخی افراد به صورت سازماندهی از برخی پایگاه ها و مدارس حضور داشتند، افرادی در جمع با سر دادن شعار مرگ بر موسوی و مرگ بر كروبی موفق شدند بارها سخنرانی احمدی نژاد را قطع كنند و احمدی نژاد نیز تا زمانی كه این شعارها ساكت نمی شد سخنرانی خود را از سر نمی گرفت.

لیدر شعار زمانی كه موسوی جزایری از لفظ جنبش سبز اموی، لعنت الله علیهم استفاده كرد، نیز شعار مرگ بر كروبی سر داد.

یك بار نیز از وسط جمع لیدر شعار دهنده شعاری خلاف سلیقه وی سر داد و شعار "ما بیكاریم" او مورد استقبال جمعیت قرار گرفت كه احمدی نژاد خود از بالای سن سخنرانی خود را قطع كرد و به وی اشاره كرد و گفت: رئیس! رئیس!



مادر شهید در آخرین نشست احمدی نژاد چه می گفت؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter