۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

جنبش راه سبز - دور جدید پاکسازی مدیران نفتی

شبکه جنبش راه سبز (جرس): موج جدیدی از برکناری و جابجایی مدیران وزارت نفت که در دوران دولت هفتم و هشتم خدمت می کردند در راه است.

سایت حامی احمدی نژاد جهان نیوزخبر داده بررسی آخرین وضعیت تغییر و تحولات مدیریتی وزارت نفت نشان می دهد که پس از برکناری و یا جابه جایی نزدیک به ۵۰ مدیرعامل، مدیر کل و برخی از مدیران میان دستی در طی سه ماه گذشته، اخیرا مشاوران ارشد سید مسعود میرکاظمی وزیر نفت در خارج و داخل صنعت نفت لیست های جدیدی را برای آغاز دور جدید تغییرات مدیران صنعت نفت تهیه کرده اند.

مشاوران میرکاظمی با بررسی پرونده سابقه مدیریتی اکثر مدیران ارشد و میان دستی صنعت نفت قصد دارند آن دسته از مدیرانی که از دوران دولت هشتم و هفتم هنوز در سطوح مختلف فعالیت می کنند را برکنار کنند.این لیستها پس از تدوین نهایی به مدیران عامل شرکت های ملی نفت ایران، گاز، پالایش و پخش نفتی و پتروشیمی ارسال شده است که به استثنای “سیف الله جشن ساز” سایر معاونین وزیر نفت قصد انجام تغییرات بر اساس لیست های مورد اشاره را دارند.

گفته می شود با توجه به اختلاف سید مسعود میرکاظمی و سیف الله جشن ساز، تاکنون مدیرعامل شرکت ملی نفت حاضر به تغییر مدیران شرکتهای مختلف نفتی بر اساس نظر وزیر نفت نشده است.



جنبش راه سبز - دور جدید پاکسازی مدیران نفتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter