۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

مشايی:سخنان علی مطهری «سخيف» است

آفتاب-سرويس سياسي: اسفندیار رحیم مشایی با سخیف خواندن اظهارات علی مطهری، از احتمال پیگیری شكایت دولت از وی خبر داد.

اسفندیار رحیم‌مشایی در حاشیه مراسم ثبت ملی چادر و حجاب اقوام ایرانی در فهرست میراث معنوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات علی مطهری نماینده مجلس مبنی بر اینكه احمدی‌نژاد باید به خاطر حوادث پس از انتخابات از مردم عذرخواهی كند و احتمال شكایت دولت از وی اظهار داشت: شكایات زیاد شده است و حتما هم پیگیری می‌كنیم و در این مورد نیز از طریق معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری پیگیری خواهیم كرد.

وی با بیان اینكه این نوع اظهارات آنقدر سخیف و دور از انتظار است كه اساسا نقد آنها نیز موضوعیتی ندارد در مورد اینكه آیا این نوع اظهارات سرپوش گذاشتن بر روی جرم سران فتنه نیست اظهار داشت: شما بهتر از من می‌فهمید سوال شما سوال نیست جواب است و مردم بیشتر از همه می‌فهمند و قضاوت آنها تعیین‌كننده است و هر كس كه حرف می‌زند مسوول حرف‌های خود است و اگر به حرف‌هایش هم رسیدگی نشود زمان به حرف‌های وی رسیدگی خواهد كرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی در مورد ترور دانشمند ایرانی و اینكه ایران، آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را متهم به دست داشتن در این مساله كرده است در حالی كه آنها این اتهام را رد كرده‌اند گفت: همینكه اعلام می‌كنند ما نبودیم خود دارای ارزش است ولی ملت ایران همواره نسبت به آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حساسیت داشته است و همواره دشمنی و خصومت آنها با ایران مطرح بوده است.

مشایی تاكید كرد: ما دلایل مختلفی داریم كه جریان صهیونیسم جهانی كه مورد حمایت آمریكا و برخی كشورهای اروپایی است همیشه پشتوانه‌ای برای اقدامات خرابكارانه و تروریستی بوده است.

وی با بیان اینكه ما در گذشته انفجارها و بمبگذاری‌هایی در كشور داشته‌ایم گفت: این كشورها اگر واقعا ادعای حقوق بشر دارند نباید از گروه‌های تروریستی حمایت كنند معلوم است كه اگر آمریكا بخواهد دست به ترور بزند یك آمریكایی را برای انجام این كار انتخاب نخواهد كرد معمولا سعی می‌كند از عوامل مزدور خود استفاده كند بنابراین ما نباید در تهران به دنبال مثلا یك تبعه انگلیسی به عنوان متهم باشیم امروز می‌بینیم كه بسیاری از عوامل كه جنایت‌های فراوانی را انجام داده‌اند در این كشورها آزادند.

وی تاكید كرد: همینكه این كشورها از گروه‌های تروریستی حمایت می‌كنند مسوول عواقب وجود و فعالیت آنها هستند و طبیعی است كه ملت و دولت ما این اقدامات را به آنها نسبت دهد.

مشایی تاكید كرد: این كشورها نباید از گروه‌هایی كه سوابق حملات تروریستی دارند حمایت كنند چراكه این قضاوت عمومی ملت ماست و تنها دولت نیست كه چنین نظری دارد بنابراین آنها باید در مورد این قضاوت مراقبت بیشتری كنند.


آفتاب - مشايی:سخنان علی مطهری �سخيف� است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter