۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

حرف فرمانده ناجا در مورد کنترل ایمیل یک خالی بندی بیش نیست و نشان از بیسوادی محض او در زمینه کامپیوتر است � فانوس

حرف فرمانده ناجا در مورد کنترل ایمیل یک خالی بندی بیش نیست و نشان از بیسوادی محض او در زمینه کامپیوتر است. کنترل کردن sms را شاید بتوانند انجام دهند چون مخابرات دستشان است، اما به هیچ وجه نمی توانند ایمیل را کنترل کنند. این آقا بهتر بود یک ذره سواد کامپیوتری داشت تا اینقدر مثل یک نفهم حرف نزند. مرد حسابی شما چطوری می خواهی ایمیل یاهو و گوگل را کنترل کنی؟؟؟ مگر آنکه پسورد تک تک مردم را داشته باشی. آدم نفهم حتی شرکت گوگل و یاهو نیز پسورد مشتریان خود را نمی دانند، چون پسورد هر شخصی از طریق یک تابع درهم ساز یک طرفه رمز می شود و در سرورشان ذخیره می گردد و چون تابع یک طرفه است نمی توانند از مقدار رمز شده مقدار اولیه را کسب کنند. حتی اگر شخصی پسورد خود را گم کند شرکت گوگل و یا یاهو پسورد شخص را نمی توانند پیدا کند در نتیجه پسورد قبلی را ریست می کنند و طرف می تواند پسورد جدید انتخاب کند.
خوب حالا به من بگو شما چطور می خواهی ایمیل من را کنترل کنی. نکته دوم، ایمیل از پروتکل UDP استفاده می کند و سرور یاهو و گوگل در آمریکا هستند شما چگونه می خواهید بفهمید چه موقع یک ایمیل رد و بدل شده است؟؟؟ نکنه سرور یاهو و گوگل که در آمریکا هستند در دست شماست!!!!

حرف فرمانده ناجا در مورد کنترل ایمیل یک خالی بندی بیش نیست و نشان از بیسوادی محض او در زمینه کامپیوتر است � فانوس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter