۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

جوان فردا :: عكس/ روزنامه آیت الله مصباح: لوگوی "تهران امروز" زنی در حال رقص است!



نشریه پرتو سخن در شماره جدید خود روزنامه تهران امروز را متهم به رقص لوگو كرد! شفاف نوشت: نشریه پرتو در مطلبی با عنوان « روزنامه تهران امروز هر روز می رقصد » نوشته است حروف كلمه امروز در لوگوی روزنامه «تهران امروز» همراه با تغییرات معنادار به‌گونه‌ای روی هم سوار شده‌اند كه شكل زنی را در حال رقص به خود گرفته است.
نشریه پرتو سخن در شماره جدید خود روزنامه تهران امروز را متهم به رقص لوگو کرد!

شفاف نوشت:

نشریه پرتو در مطلبی با عنوان « روزنامه تهران امروز هر روز می رقصد » نوشته است حروف کلمه امروز در لوگوی روزنامه «تهران امروز» همراه با تغییرات معنادار به‌گونه‌ای روی هم سوار شده‌اند که شکل زنی را در حال رقص به خود گرفته است.



از جمله تغییرات ایجادشده می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

1- انتهای حروف «ر» در این کلمه به‌گونه‌ای تغییر کرده است که شکل پای زن در حال رقص به خود گرفته است.

2- انتهای حرف «و» و «ز» هم دستکاری شده تا بیش‌تر شکل دست به خود بگیرد.

3- نزدیک‌شدن نقطه حرف «ز» به خود حرف هم شکل سر را تداعی می‌کند در حالی که به‌صورت طبیعی جای نقطه آن‌جا نیست و موارد دیگر که انتشار آن صحیح نیست.

این نشریه در پایان از مدیران ارشاد خواسته است با تذکر به روزنامه تهران امروز مدیران این روزنامه را به تغییر لوگو ملزم کنند .

حال این پرسش مطرح است که واقعاً چگونه می توان از لوگوی روزنامه تهران امروز این برداشت را کرد که زنی در حال رقص است و یک نفر چقدر باید بیکار باشد و بنشیند به این لوگو فکر کند و فکرش به هیچ چیز جز رقص یک زن نرسد ؟!


جوان فردا :: عكس/ روزنامه آیت الله مصباح: لوگوی "تهران امروز" زنی در حال رقص است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter