۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

خیلی ممنون که با اعدامها همه را برای 22 بهمن بسیج کردید !


من واقعاً تشکر میکنم . دفعه قبل هم همینطور شد . ملت داشتند خودشان را جر میدادند پنج تا پنج تا عده جمع میکردند مقام مفرح رهبری رفت یک مقدار زرت و پرت تف داد برای شرکت در راهپیمائی چنان بسیج عمومی شد که اگر جنبش سبز صد تا کانال تلویزیون و دویست تا کانال ماهواره و سیصد صفحه روزنامه داشت هم نمیشد اینطور همه را بسیج کرد . دست شما درد نکند . دو نفر را کشتید دو میلیون نفر دیگر را به نفع ما بیدار کردید و به جمع ما اضافه کردید و خودتان گور خودتان را کندید . جداً مخلصیم !

از جنتی و حسنی و علم الهدی و دار و دسته و سایر امام جمهورها هم شدیداً ممنونیم . در سطح المپیک چنان گهی به هیکل خودشان زدند که هیجده‌تا روز قدس و عاشورا هم اگر میگذراندیم عمراً اینجوری نمیشد . فقط به علم الهدی سلام برسانید بگوئید سرعت قطار ربطی به در رفتن از ریل ندارد اگر آدم روی هوا در توپولف نماز که خوب است روزه هم بگیرد همانجا اعتکاف و قرآن بسر هم راه بیندازد باز سقوط میکند . حسنی هم که دوباره با تاراختور به ایسرائول ضربه زد حالا بماند !

شما یک محبتی بکنید این چهارشنبه سوری هم البته اسلامی نیست ولی ما خیلی باید تلاش کنیم که ترقه های ملت دقیقاً بیفتد وسط وانت نیروهای شما جسارتاً رهبری تا آنموقع یک سفر دیگر هر قبری برود برای ما مهم نیست هرچی دلش خواست بگوید باز هم مهم نیست این نفس عمل خیلی مهم است ، فقط یک حرفی بزند این نیمکت ذخیره هایتان هم یک کمی ذرت پرت بکنند مشکل ما کاملاً حل می‌شود ، خدا بخواهد همینجوری با ما همکاری کنید به امید خدا بی حرف پیش بدون سر خر کارتان تا شب عید تمام است !

علیرضا رضائی: #644

Guest
inshalla....
Today, 01:43:38
LikeReply
Elham
che ax bahali Smile
Today, 01:56:02
LikeReply
anahita
Damet garm Alireza ye aziz... In jalladan raftani hastand.. bi boro bargard..
Today, 02:11:37
LikeReply
Liked by
verde
پریسا
verde
amo......
Today, 02:20:38
LikeReply
ALEX
EY VALLLLLLLLLLL
Today, 02:15:38
LikeReply
ario
ایشالا مادرشون رو به عذا شون مینشونیم
یک مشت اخوند دزد
البته من قبول دارم هر دزد دیگه ای هم بود همین بر خورد را میکرد با مردم ولی اخه خیلی زور داره اینها با اون کلاه مسخره رو سرشون بکنن تو پاچه اینهمه ادم با سواد
باور کنید با دیدن عکس این جوانی که اعدام شده نا خود اگاه اشک که از چشم ادم سرازیر میشه ولی بگذریم
مشکل اینجاست که یک مشت بیسواد رفتند انقلاب کردند و حکومت را سپردند دست احمقترین مردم . حتی اگه مثلا قصابها یا حمال ها یا مغنی ها اول انقلاب به قدرت میرسیدند اینهمه حماقت نمی کردند و درد سر درست نمیکردند
حالا یک مشت دانشجو های نی قلیونی باید این گند را درست کنند.
خدا لعنت کنه توروجنتی . کفتار بی ناموس. به زودی نوبت تو هم میرسه. به خدا قسم میخورم که مرگت نزدیکه.
فقط کاری نکن با این سنت موقع اعدام بهت توهین هم بکنند. حد اقل با شرافت بمیر. از خامنه ای یاد بگیر و خفه خون بگیر.
درود بر روح پاک شهیدان راه ازادی
Today, 02:21:00
LikeReply
رستم فرخزاد
درود بر تو
اتفاقا چهار شنبه سوری رو خوب اومدی، خودم هم چند روز پیش یک مقاله در ارتباط با چهارشنبه سوری نوشتم. و مطمئنم از چهارشنبه سوری خبرهای خوب خوب زیاد میرسه.

پیروز باشی


http://rostamfarokhzad.blogspot.com
Today, 02:31:28
LikeReply
Guest
والله شما ها از راستی ها بد ترین اگر به قدرت برسید
بابک معماری
Today, 05:02:17
LikeReply
پریسارا
Well done!
Today, 05:37:29
LikeReply
Liked by
پریسا
haaj meyti
فقط یک حرفی بزند این نیمکت ذخیره هایتان هم یک کمی ذرت پرت بکنند مشکل ما کاملاً حل می‌شود ، خدا بخواهد همینجوری با ما همکاری کنید به امید خدا بی حرف پیش بدون سر خر کارتان تا شب عید تمام است !
...
بشمار.....
نوکرتم به مولا....
.... فدای خودت و ....
Today, 06:49:44
LikeReply
Sibl
فقط به علم الهدی سلام برسانید بگوئید سرعت قطار ربطی به در رفتن از ریل ندارد اگر آدم روی هوا در توپولف نماز که خوب است روزه هم بگیرد همانجا اعتکاف و قرآن بسر هم راه بیندازد باز سقوط میکند "
Today, 08:38:32
LikeReply
مرتی جون
وقاحت تا بینهایت. من که اینا رو نمیشناسم و نمیخوام هم که بشناسم ولی دستتون درد نکنه؟؟این همه بیشرمی رو اینا از کجا میارن؟ مادر قحبه صبر کن تا نوبت خودت و فک و فامیلت برسه اونوقت بگو دستتون درد نکنه. این جونورا از کدوم قاطری زائیده شدن؟؟دستتون درد نکنه که دوتا جوون رو بخاطر اینکه خواهان آزادی بودن به دار کشیدین؟؟از بی ادبی خودم پوزش میخوام ولی انقدر خشمگین هستم که پروائی ندارم از هر چی که میگم.مادر قاطر کس کش تنها صبر کن تا نوبت تو هم برسه و اونوقت همه میگیم دستتون درد نکنه
Today, 08:51:33
LikeReply
پریسا
سلام منم به علم الهدی برسونید و از قول منم بگین لفظ "به هلاکت رسیدن" اینجاها به کار نمیره ...
علیرضا جان توی دنیا تکی ، نامبر وانی ، بهترینی
اون اسم مبارکت ! رو اول صفحه که میبینم دلم باز میشه ، وقتی میخونمت همه دردای دنیا یادم میره. همیشه موفق باشی عزیز
Today, 08:56:29
LikeReply
گلی ایرانی
مرسی علیرضا خیلی به دلگرمی احتیاج داریم
Today, 09:21:49
LikeReply
malou
علیرضا رضایی یه خم حاج مهدی رو می گیره می برتش رو پل
حاج مهدی هم از اون زیر در حالی که انگشت اشاره است ؟یا بغلیش؟( اصلا مهم نیست ) به سمت لبخند گلابی حاجی گلابدون می گیره داد می زنه
یا ابیل فضل العباااااس.
بعد یه بویی میاد و همه داد می زنن حاجی زرد کرده. حاجی زرد کرده.

چه کابوسی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter