۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

مخالفت یزدی با رهبری آیت الله خامنه ای | ندای سبز آزادی

سایت خبری پارلمان نیوز، پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس هشتم، پادرمیانی احمد خاتمی برای پایان مشاجره اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد یزدی را ساختگی دانسته و هدف اصلی او را تحریک اوضاع به قصد جلوگیری از حصول وحدت دانسته است؛ کاری که طی ماه‌های بعد از انتخابات احمد خاتمی به کرات در تریبون‌های رسمی کرده است. این سایت خبری هدف احمد خاتمی را از این این رایزنی کاملا مشخص دانسته و این اقدام را بیشتر از آنکه در راستای "به اصطلاح وحدت" باشد "در جهت روشن شدن کارنامه محمد یزدی" عنوان کرده است.
این سایت خبری همچنین از پیگیری‌های خبرنگار خود درباره نامه ای که اکبر هاشمی وعده انتشارش را داده خبر می‌دهد، و انتشار این نامه را درباره "برخی مسائل محمد یزدی از جمله تلاش وافر او برای معرفی و انتخاب آیت‌الله گلپایگانی به رهبری و مخالفت با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و موارد مهم دیگری که تناقض در گفتار و عمل رئیس جامعه مدرسین را در سالیان گذشته به خوبی عیان می‌کند" دانسته است. پارلمان نیوز با این که افشای این خبر را عامل مهمی در ناکام گذاشتن خواسته های احمد خاتمی دانسته، انتشار نامه هاشمی را هنوز صددرصد منتفی ارزیابی نکرده است.


مخالفت یزدی با رهبری آیت الله خامنه ای | ندای سبز آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter