۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

اسکات ریتر، صلح طلب دروغین طرفدار خامنه ای بجرم فساد اخلاقی دستگیر شد

اسکات ریتر، بازرس پیشین سازمان ملل در عراق که طی چند سال گذشته ضمن همکاری با لابی رژیم ایران و تحت نام صلح طلبی به دفاع از برنامه اتمی ملایان مشغول بود، امروز بجرم ارتباط با یک دختر 15 ساله و انحراف جنسی دستگیر و تحت تعقیب قضائی قرار گرفت.

"ریتر" که در کنار سازمان "کاسمی" به فعالیت مشغول بود، سه سال پیش به ایران رفت و در بازگشت، کتابی تحت عنوان "هدف ایران" منتشر نمود. وی در این کتاب به دفاع از بی گناهی رژیم پرداخت و مدعی شد که ملایان قربانی توطئه های شوم جرج بوش شده اند. فعالیت های ریتر انعکاس وسیعی در رسانه های مهم آمریکا داشت و وی به یکی از چهره های شناخته شده ای بود که همواره برای تبلیغات به نفع رژیم ایران مورد استفاده قرار میگرفت.

سیمور هرش روزنامه نگار معروفی که ضدیت اش با جرج بوش وی را به دفاع از آخوندها کشانده بود، مصاحبه معروفی با اسکات ریتر داشت که طی این مصاحبه هر دو نفر مرزهای بی پرنسیبی اخلاقی و سیاسی را در نوردیدند و تا آنجا که می توانستند برای بی گناه جلوه دادن رژیم حاکم بر کشورمان سینه خود را به تنور چسباندند.

اسکات ریتر که پرروگی و وقاحت را از آخوندها یاد گرفته بود، در دفاع از برنامه اتمی رژیم و صلح آمیز بودن آن به فتوای خامنه ای استناد میکرد و مثل یک مسلمان دو آتشه از جایگاه مذهبی علی خامنه ای دفاع میکرد. وی گفته بود: 1

« برای من اعتقادات مذهبی آیت الله خامنه ای بسیار جدی است. او یک شخصیت مذهبی جدی است و من کسی نیستم که بگویم او یک ایرانی مسلمانی است که دروغ میگوید. او یک فقیه مهم و جدی است و فتوی داده است که سلاح اتمی با اسلام مغایر است و جمهوری اسلامی ایران هرگز بدنبال آن نخواهد بود.»

اسکات ریتر در حمایت از آخوندها آنچنان کاسه داغتر از آش شد که از بیخ و بن مدعی گردید که ایران قادر به غنی سازی اورانیوم نیز نیست و این دروغی است که اسرائیل و آمریکا به ایران نسبت میدهند: (وبلاگ امید معماریان، ۱۲ دی ۱۳۸۵)

«حتما با اسکات ریتر آشنا هستید. چند هفته پیش آمده بود منطقه کالیفرنیای شمالی وچندین سخنرانی داشت. یکی ازاین سخنرانی ها در اوکلند بود. وقتی درمورد برنامه هسته ای ایران صحبت می کرد گفت که ایران به هیچ عنوان توانایی غنی سازی ندارد واینکه ایران بتواند مثلا ۳۰۰۰ دستگاه سانتریفوژِ را سرهم وصل کند، یک افسانه است."

معماریان در گزارش خود در "واشنگتن پریزم" اول دی ۱۳۸۵ ، سخنان کاملتر وی را بدینگونه گزارش کرد:

«همه می دانند که ایران نمی تواند درهیچ سطحی، اورانیوم را غنی سازی کند و از شر ناخالصی های آن، رها شود. وقتی آنها نمی توانند غنی سازی را انجام بدهند، چطور می توانند به دنبال سلاح بروند؟ ایران از این دیدگاه هیچ تهدیدی نخواهد بود.»

اما تخصص و هنر اصلی اسکات ریتر در این بود که هر 6 ماه یکبار توطئه حمله نظامی اسرائیل و آمریکا به ایران را کشف میکرد و تاریخ دقیق آنرا نیز در اختیار مطبوعات قرار میداد. وی بمدت 4 سال با داغ نگاه داشتن خبر حمله اسرائیل به ایران سعی میکرد ملایان را قربانی توطئه های کاخ سفید و تل آویو معرفی نماید.

اکنون با آشکار شدن فساد اخلاقی این "صلح طلب" دروغین، باید امید داشته باشیم که این بار دستگاه قضائی آمریکا بدنبال تحقیق در مورد بده و بستان های مالی وی با لابی رژیم ایران باشد. اگر یادمان باشد، دفعه پیش که باب نی یعنی یکی دیگر از طرفداران رژیم آخوندی بجرم فساد مالی و رشوه گیری و دروغگوئی و ... دستگیر شد و به زندان رفت، دستگاه قضائی تحقیقات لازم را انجام نداد و جامعه ایرانی از آشنائی به روابط پشت پرده وی با آخوند ها محروم ماند.

  1. Scott Ritter interviewed by Scott Horton (transcription by Chris Meyer) (Antiwar.com ) February 28, 2007


www.iranianlobby.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter