۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

سپاه پاسداران انقلاب علیه اعتراضات جدید هشدار می دهد | VOA

در ایران، تعداد بیشتری از معترضین مخالف به محاکمه کشیده می شوند، در همین حال سپاه پاسداران هشدار می دهد که با اعتراضات جدید بشدت برخورد خواهد شد.

رسانه های ایران روز شنبه گزارش دادند محاکمه ۱۶ نفر، از جمله دو زن، آغاز شده است. آنها به شورش و نشر اکاذیب علیه دولت در جریان اعتراضات در ماه های آذر و دی متهم هستند.

جلسات دادگاه در حالی تشکیل می شود که جمهوری اسلامی خود را برای سی و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی آماده می کند.

قرار است به این مناسبت برنامه هایی برگزار شود. سرتیپ پاسدار حسین همدانی روز شنبه گفت سپاه نارضایتی و مخالفت را تحمل نخواهد کرد، و هشدار داد با معترضین بعنوان عوامل خارجی رفتار خواهد شد.

علیرغم چنین تهدیدهایی، میر حسین موسوی و مهدی کروبی طرفدارانشان را تشویق کرده اند در آیین های سالگرد انقلاب شرکت کنند.

دو رهبر اوپوزیسیون در پیام هایی در وب سایت های خود از دارزدن دو مخالف دولت در روز پنجشنبه انتقاد می کنند و می گویند بنظر می رسد مقصود از اعدام ها فقط این بود که جنبش اوپوزیسیون دلسرد شود.

موسوی و کروبی همچنین اظهارات احمد جنتی، رییس شورای نگهبان را محکوم کردند.

او روز جمعه مقامات قضایی را بدلیل اجرای احکام اعدام تحسین کرد و از آنها خواست به اعدام ناراضیان ادامه دهند تا، به گفته او، «خداوند راضی شود»، و اعتراضات مخالفان به پایان برسد.

اتهام پنج نفر از آنها «محاربه» اعلام شده است، جرمی که مجازات آن مرگ است.
قضات جمهوری اسلامی تا کنون بیش از ۸۰ نفر را به زندان هایی از چندین ماه تا ۱۵ سال محکوم کرده اند. دادستان تهران می گوید ۹ متهم با مجازات مرگ روبرو هستند.



سپاه پاسداران انقلاب علیه اعتراضات جدید هشدار می دهد | ايران | فارسی

۲ نظر:

  1. زنده باد آزادی مرگ بر دیکتاتور در هر لباسی که باشد چه مذهبی و چه غیر مذهبی مرگ بر قوم شب پرست شیطان صفت بیست دو بهمن به کامتان تلخ باد نابود باد حکومت دزد و وطن فروش و بیگانه وعرب پرست زنده باد ایرانی زنده باد ایران به امید آزادی از چنگال دیو صفتان اسلامی زنده باد حکومت غیر دینی و آزاد

    پاسخحذف
  2. در رثای جوانان زيبای وطنم که نسل سوخته نام گرفتند و با تحقير و کمبود بزرگ شدند، بعضا با جنگ و جنازه بدنيا آمدند و درحاليکه زيباترين بودند و لايق ترين، بعد از سالهای سياهی که جلادان خونخوارعمامه بسر در تدارک سالگرد سی و يکمين برگ سياه تاريخ خوشان هستند، حال به نقطه ای رسيده اند که خفاشان خون آشام جمهوری جنايت اسلامی، جوان نوزده ساله را به دار می کشند، به قتل ميرسانند، و بر جنازه های افراشته شده شان، بر دار سياهی و نکبت جمهوری اسلامی، خنده مستانه و خونخوارانه سر ميدهند و تقاضای در شهر چرخاندنشان و خونريزی بيشتر را ميکنند... چه نسلی و چه عاقبتی... ...... يک روز می آيد که مظلوم بر ظلم فائق خواهد آمد، و آن روزها بسيار سختر از روزهايی خواهد بود که مظلوم تحت ظلم ظالم بوده است†... شما اين چوبه دارها را برای خود و حکومت ننگينتان برپا می کنيد. اين خشونت ها و قتل عامها حاصلی بجز بيداری و هوشياری بيشتر همان نسل و درک عمق سياهی و پليدی شما کفتار صفتان خون آشام ندارد. شما امروز خودتان را اعدام کرديد، اين نسل و اين مردم واين جنبش اعدام شدنی نيستند.. بيشمار و ريشه دار و مستحکم اند. اين شمائيد که محدود و بی ريشه و لرزانيد. اين جنايتها فقط به قطر پروندههای سياهترين رفتارهای فاشيستی و ضد بشری شما خواهد افزود.

    پاسخحذف

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter