۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

افزايش 415 درصدي موادمخدرصنعتي در کشور


رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد: ميزان کشفيات مواد مخدر صنعتي در کشور از ابتداي سالجاري تاکنون نسبت به سال گذشته 415 درصد افزايش داشته است.

به گزارش مهر در زاهدان، سردار حميدرضا حسين آبادي پس از بازديد اعضاي کميسيون شوراها و سياست داخلي و امنيت مجلس شوراي اسلامي از استحکامات مرزي جنوب شرق کشور عصر روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران زاهداني با اعلام اين خبر اظهار داشت: از ابتداي سالجاري تاکنون نيروي انتظامي کشور، 468 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده است .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي کشور، کشف 800 کيلوگرم مواد مخدر صنعتي شيشه را از ديگر فعاليت هاي پليس مواد مخدر عنوان کرد و افزود: ميزان کشفيات مواد مخدر صنعتي در کشور از ابتداي سالجاري تاکنون نسبت به سال گذشته 415 درصد افزايش داشته است .

وي همچنين گفت: با انسداد مرز در سيستان و بلوچستان روند ورود کاروانهاي قاچاق مواد مخدر به سمت مناطق ساحلي جنوب کشور سوق داده شده است .

فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان نيز اعلام کرد: از آغاز اجراي طرح انسداد مرزها تاکنون 580 کيلومتر از مرزهاي مشترک استان با کشورهاي پاکستان و افغانستان بوسيله احداث ديوار بتوني و کانال مسدود شده است .

سردار محمد نبي کوهکن افزود: در صورت تأمين اعتبار عمليات انسداد مرز و احداث جاده هاي مرزي با شدت براي جلوگيري از ورود کاروانهاي قاچاق مواد مخدر و سوخت و شرارت دنبال مي شود .

وي خاطر نشان کرد: با اجراي طرح ساماندهي مرز علاوه بر کاهش ورود کاروانهاي قاچاق مواد مخدر، از خروج و قاچاق سوخت نيز در بخشهاي شمالي استان جلوگيري شده است که اين طرح هم اکنون در جنوب استان ادامه دارد .


پايگاه خبری تحليلی فرارو - افزايش 415 درصدي موادمخدرصنعتي در کشور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter