۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

اختصاصی جرس/ نامه جمعی از مردم آذربایجان غربی به علی لاریجانی

ا: عدم کفایت دولت احمدی نژاد را بررسی کنید

شبکه جنبش راه سبز (جرس): جمعی از مردم آذرباییجان غربی در نامه ای سرگشاده خطاب به علی لاریجانی از برخوردهای صورت گرفته با هواداران جنبش سبز و رهبران آن حمایت کردند.

به گزارش جرس ، در بخشی از این نامه آمده است: حدودهشت ماه است که بر همه ما آن میرود که میدانید. انتخاباتی پر مسئله و تبعاتی خونین و ستم آلود را از سر گذرانده ایم و هنوز هم معلوم نیست که چه در پیش رو خواهیم داشت.

در این نامه تاکید شده است: ما عده ای از رای دهندگان به مهندس میرحسین موسوی هستیم که به انتخاب خود افتخار می کنیم و همچنان بر رای خود هستیم. و به دلایل زیر تا کنون در تجمعاتی که تمایل به ایجاد و شرکت در آنها داشته ایم - با حسرت و دریغ – حاضر نشده ایم و از شرکت کنندگان و آسیب دیدگان نیز برائت نمی جوییم و خود را در کنار آنها می دانیم: اعتقاد به محوریت قانون و عدم صدور مجوز برای تجمع قانونی . ترس از کتک خوردن و زندان رفتن و هتک حرمت و بدرفتاری. پرهیز از واداشتن هموطنان عزیزمان که در لباس سپاه یا نیروی انتظامی یا بسیج و حتی افراد موسوم به لباس شخصی بر اینکه ما را ضرب و شتم نمایند یا حتی بر سرمان فریاد بزنند . به نمایندگان شهرهای خود امید نداریم زیرا که با شناختی که از ایشان داریم هیچیک در پی احقاق حق مردم نیستند . و با اینکه آمار رسمی وزارت کشور اعلام میکند بیشترین رای را در استان ما به مهندس موسوی داده اند چگونه است که نمایندگان ما در مجلس بازتاب چنین سلیقه ای نیستند.

آنها همچنین در این نامه دولت محمود احمدی نژاد را فاقد کفایت معرفی کردند و نوشتند: آیا دولتی چنین ضعیف که از مدیریت کابینه خود هم عاجز است و ادعای مدیریت جهان را هم دارد ، در شان این ملت با پیشینه تاریخی و فرهنگی است؟ آیا در این مملکت قحط الرجال است که کودک لجبازی هر چه خواست ، یکه تازی کند و عقلای قوم با سکوت و حیرت بر آن بنگرند؟ آن وقت چگونه انتظار هست که مردم برای تغییر دولت به خیابانها نریزند؟ در حالیکه از خردمندان و صاحب منصبان تحرک جدی مشاهده نمی کنند . و بر عکس، آنچه شاهدند گسترده شدن دامنه نابخردی هاست آنهم با اعدام جوانانی که به ماجرای عاشورا ربطی نداشتند .


نامه همچنین تصریح می کند: آیا چهره آرمانی ام القرای جهان اسلام این بود؟ میوه انقلاب اسلامی در سی و یکمین سالگردش قرار بود اینگونه به بار بنشیند و این طعم و رنگ را داشته باشد؟ : بی ادبی – خشونت – بی ثباتی اقتصادی – بی اعتمادی – تهدید خارجی – بی تعهدی و بی سوادی مسئولان - استرس و نگرانی درباره آینده و...

در این نامه همچنین از ریاست قوه قضائیه درخواست شده است: عدم کفایت دولت فعلی را در اداره امور کشور مورد بررسی قرار دهید . درخواست ما از شما این است که با بررسی کفایت یا عدم کفایت آقای احمدی نژاد برای تصدی ریاست قوه مجریه کاری کنید که بیش از این مورد فروپاشی درونی از نظر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی نگردیم. آیا برای اثبات بی کفایتی ایشان و کابینه اشان شواهد بیشتری مورد نیاز است؟ مقدمات تجدید انتخابات ریاست جمهوری را پس از بهبود قوانین انتخاباتی ، فراهم نمایید.




جنبش راه سبز - اختصاصی جرس/� نامه جمعی از مردم آذربایجان غربی به علی لاریجانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter