۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

آیت الله منتظری به مرگ طبیعی از دنیا رفت ؟

محمد جواد رحیمی
در آستانه چهلمین روز درگذشت آیت الله منتظری -جمعه 9 بهمن - نامه ای از ایران بوسیله یکی از معتمدین آیت الله منتظری به دست ما رسیده که در آن از امکان قتل ایشان بوسیله رژیم سخن گفته شده است . خواندنیها ضمن انتشار عین این نامه بدون اظهار نظر ، توجه هواداران آقای منتظری را به مراسم چهلمین روز در گذشت ایشان که روز جمعه در قم برگزار خواهد شد جلب می کند . در اطلاعیه دفتر ایشان از جمله آمده است «با توجه به تضييقاتي كه وجود دارد،این مراسم روز جمعه ‏1388/11/9‏ ساعت 3 الي 5 بعدازظهر در دفتر ایشان برگزار خواهد شد »[اینجا].این نامه را بخوانیم :

مرگی که هر روز بیش از پیش مشکوک و احتمال وقوع آن توسط حاکمیت بیشتر میشود

آيةالله العظمی منتظری به تعبیر دکتر عبدالکریم سروش دلیرترین فقیه استبداد ستیز دوران بود و آنچه دیگران از پس میگفتند او از پیش میگفت. مرجع بزرگی که با جایگاه بلند علمی و فقهی و تیزبینی و شجاعت ویژه خود همواره معادلات حاکمان جور را برهم میریخت و آنگاه که هراس و ترس و تهدید حاکمیت بر جامعه سایه می افکند یک تنه و بی مهابا با ورود به عرصه ستیز با ظلم، موجب شکستن فضای رعب و وحشت و استخوان های اختاپوس استبداد گشته و مایه تشجیع ظلم ستیزان و دعوت آنان به استقامت میگردید و زمانی که استبداد دینی میخواست با ابزار دینی بر منتقدان خود بتازد و ستم بر آنان و قلع و قمع آنان را با واژه های فقهی بغی، محاربه و افساد فی الارض موجه سازد با چیرگی پشتوانه بلند فقهی و مهارت و شجاعت خاص خود، آن ابزار را از دست غاصب آن گرفته و آنها را خلع سلاح می نمود و این خصوصیات فقیه و مجاهد بزرگ پس از انتخابات 22 خرداد 88 برای عموم مردم بیشتر آشکار و عیان کرده است.

بدیهی است با وجود چنان شخصیت ظلم ستیزی که از آن علم و شجاعت بی نظیر برخوردار است عرصه بر حکومت مستبد ولایت فقیه تنگ گردیده و نقشه های شومی که در سر می پروراند نقش بر آب شده یا به کندی عملی گردیده و زمان را از دست حاکمین جور می گرفت. بازی لو رفته اتهام هتک حیثیت عاشورا به معترضان و قتل عام آنان در آن روز با حمله به بیت آیةالله صانعی، آیةالله دستغیب شیرازی، محاصره بیت آیةالله طاهری اصفهانی، خلع مرجعیت آیةالله صانعی و متهم کردن معترضان به محاربه، بغی، افساد فی الارض، و وابستگی به بیگانگان، گسترش دستگیری اصلاح طلبان، ترور مخالفان و وقایعی که همگی پس از وفات آیةالله العظمی منتظری بوقوع پیوست و از این پس هم خطرناکتر واقع میشود اموری نیستند که با وجود آن مرد بزرگ به راحتی می توانست بوقوع بپیوندد و قابل تحقق باشد، و از اینرو مرگ آن رادمرد که به گفته همه اطرافیان و شاگردان ایشان که تا شب قبل از فوت در خدمت ایشان بوده اند بسیار مشکوک می نماید، بویژه اینکه پس از وفات او صدا و سیما که هیچوقت نامی از ایشان نمی برد مکررا تاکید بر این داشته که پزشکان مرگ ایشان را با توجه به سن وی طبیعی دانسته اند و می توان پیام رهبری را هم در همین راستا ارزیابی کرد. حال چگونه در وقتی بسیار حساس که جنبش اصلاحی مردم ایران بیشتر از همه وقت به او محتاج بود تا او علم دین را از مدعیان دروغین حاکمیت دینی بستاند آن هم چند روز قبل از شروع سناریوی حاکمیت، یک دفعه دارفانی را وداع می گوید؟!

حاکمیتی که دستش به خون صدها نفر بیگناه آلوده شده و قتلهای زنجیره ای را مرتکب شده و آشکارا خون مردم را بر زمین می ریزد رهبرش پس از انتخابات 22 خرداد هشدار به وقوع ترور و تخریب اموال عمومی داده و مخالفان و کاندیداهای انتخابات را تهدید به انتساب اغتشاشات و حوادث ناگوار به آنها میکند و پس از آن خود دست به تخریب و قتل زده و با سلاح به مردم یورش می برد و آنان را می ترساند و در واقع خود محارب و باغی و مفسد فی الارض است و دیگران را به دروغ به آن متهم می کند، از کجا معلوم که مرتکب قتل بزرگترین مانع و سد راه مقاصد خود یعنی حضرت آیةالله منتظری نگردد؟ همانطور که در زمان مشروطه وقتی آخوند خراسانی برای اصلاح برخی امور تصمیم به مهاجرت از نجف به ایران میگیرد در شبی که فردای آن بنا دارد به سوی ایران سفر کند به طور مشکوکی و گفته میشود توسط ظرف آبی که زنی برای تبرک و شفای مریض به او می دهد مسموم می شود با این وصف احتمال مسموم کردن و شهادت آیت الله منتظری آن هم با ابزارهای پیشرفته ای که سرویس های اطلاعاتی کنونی دارند بسیار جدی است و با فجایعی که حاکمیت هر روز بیش از پیش مرتکب می شود این احتمال جدی تر می گردد. از خدای قادر متعال میخواهیم که شر دشمنان را به خودشان برگرداند.

بهمن ماه 1388 – محمد جواد رحیمی



خواندنیها - Khandaniha - آیت الله منتظری به مرگ طبیعی از دنیا رفت ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter