۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

یک اعدام در ملاء عام اینبار در اصفهان | ندای سبز آزادی

صبح دیروز، فرد متهم به قتل قاضی دادگستری در اصفهان در ملا عام به دار اویخته شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، صبح دیروز در مقابل مجتمع شماره يك دادسراي عمومي و انقلاب شهر اصفهان، قاتل معاون دادستان عمومي و انقلاب شهر اصفهان در ميان مردم به دار مجازات آويخته شد.
به گزارش فارس،اعدام "جمشيد هاديان " قاتل شهيد "احمدرضا تولايي " صبح دیروز در مقابل دادسراي عمومي و انقلاب استان اصفهان در محلي كه معاون دادستاني انقلاب را به قتل رسانده بود در حضور مردم به اجرا در آمد، در اين مراسم كه بسياري از مردم، دانشجويان، دانش‌آموزان و تعدادي از مسئولان قضايي و نيروهاي پليس حضور داشتند متن كيفر خواست قاتل خوانده شد.

این مراسم اعدام در ملا عام در شرایطی برگزار شد که رییس پیشبن قوه قضاییه ایران با صدور بخشنامه هرگونه اعدام در ملا عام را متوقف کرده بود.

سخنگوی قوه قضائیه در زمان صدور این بخشنامه گفته بود: مجازات اعدام که بر اساس قوانين کشور مربوط به جرايم بسيار محدودي مي باشد، نبايد به نحوي اجرا و اطلاع رساني شود که جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان را دچار تنش رواني سازد

این در حالی است که در خبر خبرگزاری فارس به حضور گسترده جوانان، دانش اموزان و دانشجویان اشاره شده و به آن افتخار شده است

عفو بین الملل نیز بارها اعدام در ملا عام در ایران را محکوم کرده بود.



یک اعدام در ملاء عام اینبار در اصفهان | ندای سبز آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter