۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

آتش نشانی: چهارشنبه سوری قطعا مشکل داریم | ندای سبز آزادی

محمدرضا حاجی بیگی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر تهران، روز شنبه سوم بهمن در جمع خبرنگاران گفت: «برای چهارشنبه سوری امسال قطعا مشکل داریم و باید برنامه های ویژه ای پیش بینی کنیم.»

آقای حاجی بیگی توضیح بیشتری در مورد «ویژه» بودن چهارشنبه سوری امسال ارائه نکرده اما آنطور که خبرگزاری ایسنا نوشته، به خبرنگاران وعده داده که در این باره در فرصتی دیگر مفصل صحبت کنند.

در سال های اخیر همواره مراسم کهن چهارشنبه سوری با حوادث بسیاری همراه بوده و حجم کار مراکزی چون آتش نشانی و بیمارستان های سوانح سوختگی به طرز چشمگیری در این شب افزایش می یابد.

به نظر می رسد با توجه به موج نارضایتی موجود در جامعه که در ماه های پس از انتخابات از هر مناسبتی برای حضور در خیابان ها و نمایش (مسالمت آمیز) اعتراض خود استفاده کرده، مسوولان جمهوری اسلامی امسال بیش از همیشه نگران چهارشنبه سوری هستند.

حوادث روز عاشورا که گروه هایی از مردم در موقعیت هایی به مقابله با نیروهای امنیتی برخاسته و حتی کیوسک کلانتری یا ماشین نیروی انتظامی را به آتش کشیدند، به این نگرانی ها دامن زده است.




آتش نشانی: چهارشنبه سوری قطعا مشکل داریم | ندای سبز آزادی

۱ نظر:

  1. من نه سبزم نه چپی. ولی چه هیجانی داشته باشه این چهارشنبه سوری.
    میخوام توپی نیم کیلویی درست کنم.

    پاسخحذف

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter