۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

با نزدیک شدن 22 بهمن سوراخ موش گران می شود!

بر اساس آخرین گزارش های رسیده از بازار بورس تهران؛ بدلیل نزدیک شدن 22 بهمن و هجوم مزدوران و اربابانشان برای پیش خرید سوراخ موش، قیمت این کالای اساسی در بورس تهران سیر صعودی یافته و روز بروز بر بهای آن افزوده می شود.

گزارشگر ویژه ما از صعود شصت درصدی این نوع سوراخ ها در چند ماه گذشته خبر داده و پیش بینی می شود تا 22 بهمن قیمت هر سوراخ موش به بیش از 300 در صد افزایش یابد.

در بورس تهران شایع است که سپاه پاسداران تصمیم دارد کلیه سهام سوراخ موش های بهشت زهرا را یکجا معامله کند.

در همین ارتباط؛ نماینده قبرستان خاوران در مجلس شورای اسلامی فاش ساخت که فیروزآبادی سوراخ موش های خاوران را برای نیروی بسیج در آب نمک خوابانده تابرادران معتقد و "عرزشی" بسیج و خانواده هاشان، در گیرودار بازار شلوغ 22 بهمن دچار مشکل نشوند.

ناظران اقتصادی معتقدند؛ چون خامنه ای نفر اول است که فلنگ را خواهد بست، لذا لباس شخصی های زیر فرمان او بدبخت ترین قشری هستند که شب عید بدون سوراخ خواهند ماند.

از آنجا که احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در مورد تأمین سوراخ موش برای پرسنل خود هنوز تدبیری نیندیشیده، پرسنل جان بر کف، کف کردند و دائم به فیروزآبادی فشار می آوردند تا او برخی از سوراخ موش های خاوران را پس از در آوردن از آب نمک، به پرسنل نیروی انتظامی واگذار کند.

ناظران ابراز نگرانی کرده اند که اگر فیروزآبادی زیر این فشارها بترکد، گند همه جا را بر خواهد داشت.

یکی از پرسنل نیروی انتظامی، در گزارش کوتاهی که دیشب از "سیمای کودتای اسلامی" پخش شد، ادعا کرد که قرار است احمدی مقدم در همان پرواز اول با خامنه ای حَبّ ِ جیم را بخورد.

برخی از ناظران معتقدند؛ دلیل انتخاب احمدی مقدم از سوی "ولایت وقیح"، همانا قیافه اوست که پس از رادان، بیشتر به چاقو کشها می خورد و اگر کار فرارشان به جنگلهای آمازون بکشد، احمدی مقدم قادر خواهد بود با قیافه خود حیوانات را بترساند.

حاج آقا شریعتمداری در روزنامه کیهان ابراز عقیده کرده که تمام این هیاهو در مورد افزایش نرخ سوراخ موش، کار آمریکای جنایتکار و انگلیس ابلیس و صهیونیت های یهودی است که این مشکلات را در راه اسلام ناب شریعتی بوجود آورده اند.

گزارشگر ویژه ما اما معتقد است؛ از آنجا که وضع خیلی شیر تو شیر شده، خودشان هم چون خر در گل مانده اند که چگونه این گهی را که خورده اند، هضم کنند.

جناح اصولگرای طرفدار رئیس جمهور اسلامی مخمود اخمدی نژاد که خود را شدیدن در خطر می بیند، با عمامه دارهایی که از بیت المال مردم می خورند و از رژیم جنایت پشتیبانی می کنند وارد گفتگو شده تا با همکاری آنها تدبیری بیندیشند.

یکی از وزرای "کابینه" نهم که دستی در صادرات آفتابه دارد، برای گزارشگر ما فاش ساخت که خوگو خاوز رئیس جمهور انقلابی ونزوئلا در یک گفتگوی تلفنی با مخمود اخمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی، باو اطمینان داده که موش های جنوب پایتخت کشور مطبوعخویش را بوسیله مرگ موش خواهد کشت و کلیه سوراخ های آنجا را در اختیار رئیس جمهور اسلامی و وزرای کابینه اش و خانواده های محترم آنها قرار خواهد داد.

از آنجا که انتظار می رود در این آشفته بازار، برخی از مستظعفین مانند بسیجیان حرامزاده، گاردی های حیوان صفت و افراد نیروی انتظامی بی ناموس بدون سرپناه بمانند، "شرکت سوراخ موش سازی مهیار و کو"، تصمیم گرفته که به فضل الهی برای جبران خیانتهای این جانوران به سرزمین و فرزندان کورش، سوراخ موش های مدرن، با باند پهن ارتباط مستقیم اینترنت به زمهریر و دوزخ، با اقساط ماهانه در اختیار این مزدوران جان بر کف قرار دهد تا حسابی کف کنند.

بدیهی است که، سگ های هار ولایت وقیح یعنی لباس شخصیها از این خدمات محروم خواهند بود، چرا که دستشان به خون مردم آغشته است.
تبصره: این محرومیت شامل افرادی که در سه گروه نامبرده قرار می گیرند، اما دستشان به خون مردم آلوده است نیز می شود.

گزارشگر ویژه ما همچنین از طمع موش ها در این بحران خبر داده و تصریح کرده که ممکن است موش ها به هیچ قیمتی حاضر نشوند سوراخ های خود را به تبهکاران بفروشند. گزارشگر ما پیش بینی می کند در این حالت، متقاضیان تبهکار در بازار آشفته 22 بهمن، هیچ سوراخی برای پنهان شدن پیدا نکنند.

ما تحولات نرخ سوراخ موش را در بورس تهران همچنان دنبال کرده و به فضل الهی در گزارش های مستقیم خود در آینده، متقاضیان را در جریان آخرین نوسان های نرخ سوراخ موش قرار خواهیم داد.

به تاریخ 15 دیماه 1388
"شرکت سوراخ موش سازی مهیار و کو – سهامی خاص"




وبسایت مهیار فرآورده: با نزدیک شدن 22 بهمن، سوراخ موش گران می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter