۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

روش جدید برخورد با سران فتنه: پیشگیری بهتر از درمان است!



بر اساس روش جدید برخورد با چهره‌های موسوم به سران فتنه از سوی افراظیون، افرادی كه ممكن است قصد اثرگذاری سوء بر ذهن سران فتنه را داشته باشند، برای پیشگیری دستگیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار «آینده» بر اساس شیوه قبلی، سران فتنه دشمنان خارجی به خصوص دولتهای آمریكا، انگلیس و اسرائیل معرفی می‌شدند كه قصد دارند با استفاده از ابزارهایی نظیر شبكه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی كاندیداهای معترض را به رویارویی با نظام تحریك كنند، اما در روش جدید ضمن آن كه سران فتنه به داخل كشور منتقل شده‌اند، زمینه به انحراف كشاندن آنها نیز نه تنها تریبونها و رسانه‌های بیگانه، بلكه چهره‌های شناخته‌شده داخل نظام می‌باشند.

بر این اساس دستگیری محمدرضا تاجیك، معاون پیشین وزارت اطلاعات هم بر اساس این راهبرد جدید صورت گرفته و گفته شد به اتهام نوشتن جزوه‌ای بوده كه در آن به روشهای انقلاب رنگی اشاره شده و بر اساس شنیده‌ها، عدم تایید جزوه نوشته‌شده در شورای راهبردی مهندس موسوی نیز مانع دستگیری تاجیك نگردیده است.

در جدیدترین اقدامات هم دكتر علیرضا بهشتی، فرزند شهید آیت‌الله بهشتی قبل از اتمام نگارش یك جزوه و تدوین آن بازداشت شده تا طبق اصل «پیشگیری بهتر از درمان است» از انتقال این مطالب به مهندس موسوی و تحریك و انحراف وی جلوگیری شود.


جالب اینجاست كه نوشته مذكور كه هنوز كامل نشده بوده، پس از ورود ماموران به منزل دكتر بهشتی از دست‌نوشته‌های وی كشف شده و بلافاصله رسانه‌های نزدیك به برخی نهادها از آن به عنوان جرم علیرضا بهشتی نام برده‌اند.

اگرچه تا كنون مسوولان قضایی درباره صحت و سقم این ادعاها اظهار نظر نكرده‌اند، به نظر می‌رسد دستگیری فردی كه با وثیقه "نقد" 200 میلیون تومانی آزاد شده و همواره در دسترس است، به اتهام نگارش دست‌نوشته‌هایی كه حتی به پایان نرسیده، دور جدیدی از این برخوردهاست كه تنها نتیجه آن تداوم فضای التهاب و تنش در جامعه و تخریب چهره نظام است.



روش جدید برخورد با سران فتنه: پیشگیری بهتر از درمان است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter