۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

پارلمان نیوز : مصطفی تاج‌زاده برای حضور در هر برنامه زنده تلویزیونی آماده است

پارلمان‌نیوز: سیدمصطفی تاج‌زاده، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی برای حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی همچون رو به فردا آماده است.

فخرالسادات محتشمی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در پاسخ به این سئوال که آیا در صورتی که صدا و سیما بخواهد در برنامه‌هایی همانند رو به فردا یا یک برنامه مناظره دیگر از تاج‌زاده برای شرکت و گفت‌و‌گو درباره مسایل انتخابات که ایشان متهم هستند شرکت کند آمادگی دارد یا خیر، گفت:« آقای تاج‌زاده بارها برای حضور در برنامه زنده تلویزیونی اعلام آمادگی کرده است.»

وی تاکید کرد:« با توجه به شناختی که من از ایشان دارم، آقای تاج‌زاده آماده است با شرکت در برنامه مناظره از اتهاماتی که به او سایر اصلاح‌طلبان دربند زده شده دفاع کند و پاسخگو باشند.»

محتشمی‌پور با بیان اینکه وقتی آقایان عطریان‌فر، شریعتی و حجاریان را در زمانیکه متهم هستند به برنامه تلویزیونی می‌آورند تا درباره انتخابات و حوادث پس از آن حرف بزنند خوب است که اکنون تاج‌‌زاده و امین‌زاده و ... را هم بیاورند تا درباره انتخابات و مسائل بعد از آن توضیح دهند گفت:«آقای تاج‌زاده آمادگی شرکت در هر برنامه زنده‌ای اما نه برنامه ضبط شده را دارد.»

همسر تاج‌زاده گفت:«در مدت بازداشت همسرم ایشان اعلام کرده است حاضر است در یک برنامه در مناظره با حسین شریعتمداری شرکت کند و بدون اینکه هیچ سندی در اختیار داشته باشد اثبات کند چه کسانی در طول 25 سال گذشته بیشترین خدمت را به آمریکا کرده‌اند.»

محتشمی‌پور همچنین برنامه روز پنجشنبه رو به فردا که با حضور بروجردی و حسینیان برگزار شد را نه یک «مناظره» که یک «مراوده» خواند.



پارلمان نیوز : مصطفی تاج‌زاده برای حضور در هر برنامه زنده تلویزیونی آماده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter