۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

حمله کودتاچیان و فیلتر شدن ندای سبز آزادی در اولین ساعات فعالیت | ندای سبز آزادی

ندای سبز آزادی نیم ساعت بعد از آغاز فعالیت رسمی خود فیلتر شد.

ندای سبز آزادی، رسانه نوپای جنبش سبز که همزمان با دوم بهمن‌ماه فعالیت رسمی خود را از ساعاتی پیش آغاز کرده بود و از همان لحظات اولیه مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفته بود، فیلتر شد.

همچنین دولت کودتا که به هزینه کردن میلیون ها تومان از بودجه بیت المال در ماههای اخیر پروژه حمله به سایت های سبز را در دستور کار خود دارد در اولین ساعت شروع به کار ندای سبز آزادی حملاتی با حجم بالا را روانه سرورهای میزبانی این سایت نمود که برای لحظاتی سایت از دسترس مخاطبان خارج گردید

این خبر از طریق کاربران اینترنتی به سایت مخابره گردید. همچنین سرورهای سایت مورد حمله شدید عوامل سایبری کودتا قرار گرفته است. کاربران اینترنتی و خوانندگان عزیز ندای سبز آزادی از این پس می‌توانند با آدرسwww.irangreenvoice.net به سایت دسترسی داشته باشند.

از تمامی کاربران اینترنتی درخواست می‌کنیم آدرس جدید سایت را از طریق گوگل‌ریدر، فیس بوک، تویتر، فرند‌فید و وبلاگ‌های خود به کسانی که احیانا به فیلترشکن دسترسی ندارند تا از آدرس جدید سایت مطلع شوند اعلام نمایند. در صورت برخورد با هر گونه اشکال در مورد دسترسی به سایت، نظرات خود را به آدرس‌های الکترونیکی irangreenvoice@gmail.com و greenfreedomvoice@gmail.com بفرستند.

بدیهی است با توجه به روند حملات کودتاچیان به سایت های دامنه جدید ندای سبز آزادی نیز فیلتر خواهد شد و خبرنامه راحت ترین و بهترین راه برای دریافت خبرهای ندای سبز آزادی می باشد و مخاطبان می توانند با ارسال یک ایمیل ساده و خالی به آدرس به آدرس irangreenvoice@sabznameh.com عضویت خبرنامه در آیند و دوستان خود را نیز تشویق به استفاده از این سیستم نمایند.



حمله کودتاچیان و فیلتر شدن ندای سبز آزادی در اولین ساعات فعالیت | ندای سبز آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter