۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

معاون اول احمدی نژاد : وزارت علوم بایداز ورود اساتید غیرمتعهد به عنوان هیات علمی جلوگیری کند/ از� بسیجیان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی استفاده شود


معاون اول رییس‌جمهورگفت: باید وزارت علوم در انتخاب اساتید دقت بیشتری داشته باشد و از ورود اساتید غیرمتعهد به‌دانشگاه‌ها جلوگیری کند.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت محمد رضا رحیمی در پنجمین نشست ستاد عالی اردوهای هجرت 3 که با حضور مسولان 14 نهاد، دستگاه و وزارتخانه برگزارشد،افزود: فرهنگ و روحیه بسیجی در جسم و کالبد نظام جمهوری اسلامی جاری و ساری است و هرگز در گذر زمان از اهمیت و جایگاه آن کاسته نشده و در آینده نیز نخواهد شد.
وی با توجه به نقش ارزنده و بی‌بدیل بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، اظهار امیدواری کرد: از حضور مؤثر بسیجیان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی استفاده شود.
وی با بیان این‌که " بسیج در همه عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف از دوران مقدس گرفته تا سازندگی، عمران و آبادانی کشور حضور موثر و جهادی داشته است" گفت: خدمات بی‌همتای بسیج موجب دلگرمی و شادی همه ایرانیان شده است.

معاون اول احمدی نژاد در ادامه گفت : امروز به وضوح مشاهده می‌کنیم که برخی از مدرسان غیر متعهد در کلاس‌های درس به مقدسات و ارزش‌های انقلاب اسلامی اهانت می‌کنند.

رحیمی تصریح کرد: باید وزارت علوم در انتخاب اساتید دقت بیشتری داشته باشد و از ورود اساتید غیرمتعهد به عنوان هیات عملی دانشگاه‌ها جلوگیری کند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که " امروز فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه شده است" گفت : باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا آموزه‌های بسیج در همه سطوح اداره‌ها و سازمان‌ها ی دولتی بیش از پیش عملیاتی شود.



معاون اول احمدی نژاد : وزارت علوم بایداز ورود اساتید غیرمتعهد به عنوان هیات علمی جلوگیری کند/ از� بسیجیان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی استفاده شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما بلافاصله منتشر خواهد شد. این بلاگ خبری، امکانات اندکی دارد و براساس اعتماد و خودکنترلی اداره می‌شود. لطفا از موضوع خارج نشوید و خویشتندار باشید.

Twitter Updates

Twitter Updates

    follow me on Twitter